{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måneformørkelse
  • #1   7. sep 2006 det får du også efter søndag når du har lært at køre på baghjul....... for så skal der filmes nede på striben smiley

• #2   7. sep 2006 hehe ja!! den er sku flot!!! her på fyn er den helt dækket!!!
    100%

bare synd at det er skyerne der dækker den;-)

jonas

• #3   7. sep 2006 Ha ha ha bülle jamen jeg har ikke tid til at køre dernede og blære mig for jeg har allerede meldt mig til et nyt kursus hvor man lærer at køre på forhjulet og når jeg er færdig med det skal jeg med på et kursus som
    peter (vejle) M afholder hvor man lærer at køre med en hånd ;-D

• #4   7. sep 2006 rene... findes der osse en kursus der hedder "sådan kan du nå jorden på din MC.." så kan bülle og dig lige melde jer til. så i da to.. ha ha.. uh det skønt at vide jeg slipper for slag på søndag.. det sku kun derfor jeg tager MCen. ha ha

• #6   7. sep 2006 Mette... det er faktisk en ret indviklet kursus.. man starter med at snakke med en psykolog, hvor man går tilbage til ens barndom.. og det er ikke de gode minder man snakker om.. man snakker om hvad man har spist osv.. så prøver de på at finde en grund til om ens højde har noget at gøre med kosten fra dengang.. :-). men da alt i alt er for sent at rette op på nu, kikker man så i mc revyen og finder en MC der passer til personen med højden. man kikker vist under 125 cc, har jeg hørt.. smiley

• #7   7. sep 2006 Bekir du glemmer da vist at vi skal mødes imorgen ved prismet.............. Og en anden ting behøver jo ikke at nå jorden den bare skal have noget gaz gaz... du er færdig du får så meget baghjul af min 125cc he he smiley

• #8   7. sep 2006 Biker.....eller undskyld jeg mener Bekir HAAA!!! Snydt!! for sådan et kursus har vi allerede været på!!
    Sad lige og tænkte på alle de regler der var med størrelsen på blinklys og larm fra potten osv men er der egentlig ikke også noget med højden på føreren af
    mc én?
    Hvor var det du fik fat i det "Høj Last" skilt du altid kører med om halsen??
    Og desuden er jeg glad for at du kører selv Gandalf det bliver sq så koldt at køre med soltaget åbent helt til Flensborg bare for at du kan have hovedet der smiley *Fniiiiiiiiis*
    Ps Bekir hvorfor skulle du absolut ødelægge mit indlæg om måne formørkelsen...... nu du jo bare ond!!
    smiley

• #9   7. sep 2006 ha ha.. uh.. jeg elsker jer begge to.. i er så søde og små.. lige til at tage med over det hele. så kan man bare tage jer frem og nusse med jer.. hi hi..
    Bülle ved ikke om jeg kan i morgen.. skal arbejde fra 15 til 23.. men nu må vi se.. det kan være jeg smutter før.. det er jo sket før.. smiley
    kommer du os i morgen romantiske rené?

• #10   7. sep 2006 ja ja ja vi elkser jo også dig Gandalf men vi tæver dig stadig ;-D
    Men du skal være ordentlig...... det sq ikke altid nemt for mig og bülle!! hvordan ville du have det hvis du var blandt de eneste 2 mennesker i danmark der blev tvunget til at tage deres mc kørekort på en pocket bike!!
    Ja det kan altså godt gøre lidt ondt at tænke over Gandalf
    smiley

• #11   7. sep 2006 nej... nu får jeg hel dårlig samvittighed... håber jeg får et stort kram af jer begge to når vi ses. og jeg skal nok falde på knæ så i kan nå op.. ha ha

• #12   8. sep 2006 Jeg giver op!! Gandalf dig og Finn er ligesom et udslet der bare kommer igen og igen og igen jeg giver op nu kan ikke mere smiley

Kommentér på:
Måneformørkelse

Annonce