519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Slyngrensning? Slyngrensning?

Hej. Har en Honda CR 250 2 smoker fra 04 som er ved at få den helt brede tur op til 2016 sæsonen, der skal ikke være nogle smalle steder!

Nu er jeg gået igang med at vaske stellet på den og den har vandvittig mange små fordybninger og kroge i stellet.

Er der en mulighed for at man kan slyngrense sådan et alu stel uden der sker skade, eller er det hul i hovedet!? Nogle der har nogle andre idéer? Tror jeg har siddet med en vat pind i 5-6 timer for at få det rent i krogende, så håber der er nogle der har kendskab til det, eller har prøvet andre ting der har virket smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slyngrensning?
  • #1   17. jun 2015 Du skal i hvert fald ikke få det slyngrenset af den slags jeg kender til. Det er små stål kugler, og vil helt sikkert odelægge dit alu..... Hvor i Ø Jylland er du fra Christian ?

• #2   17. jun 2015 Som Michael. Kan du ikke høre om du kan tage en stribe bajerne med ned til din lokale Pava-pusher, de plejer at at have en proff hedvandsrenser. Vi har også selv fået en på job, den ville jeg sgu ikke turde bruge på bilen. Den rykker altså skindet af en budding. Så evt. må du en tur til Randers..

• #3   17. jun 2015 Når okay, havde hørt nogle snakke om at man kunne bruge plastik kugler også.
    Puha, det er ved at være noget tid siden jeg har boet i østjylland, bor i herning lige pt. Flytter mod aalborg om nogle få måneder, men kan da hurtig slå et smut forbi randers omegn hvis det er smiley

• #4   17. jun 2015 Prøv om du kan skaffe noget alu rens af det som man bruger til lastbil fælge. Det er noget der duer.

• #5   18. jun 2015 Mit problem er ikke at skidtet ikke vil af. Men jeg kan ikke komme ind i krogende smiley

• #7   30. jun 2015 Jo hvis jeg lige havde sådan en og et sted at koble den til, bor inde midt i herning downtow lige nu

Kommentér på:
Slyngrensning?

Annonce