787 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Nissan primera. røget Toppakning Nissan primera. røget Toppakning

Halløj
jeg er rimelig sikker på min Toppakning g min Nissan primera 2.0 fra 2002 er gået.
er der nogen der har en ide om hvad det vil koste og fikse den. Eller kan det betale sig og koste en reparation på en bil der er 13 år
den har gået 275000, et år til syn. Og jeg fik lavet bremser hele vejen rundt sidste år, mg brugte i alt 8000 på dele

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan primera. røget Toppakning
  • #1   23. jun 2015 Hvis jeg skulle bruge 8000kr på en bil der er +10år gammel (medmindre det var en bil der var nogle penge værd)

Så ville jeg da helt sikkert skille mig af med den allerede der smiley

Nej ville ikke få nogen til at skifte toppakning på den, medmindre du selv kan finde ud af det.. så er det jo billigt nok..

• #2   23. jun 2015 Jamen er det ikke meget simpelt, skrotpris+toppaknig=prisen på bilen, hvis du mener at det er en pris du vil give for din egen bil , ja så er det da bare igang smiley

• #3   23. jun 2015 Vis du selv kan eller kender en der kan så er det bare igang regn med 2000 kr for hele baduljen, skal du have en mekaniker til det så gang prisen med 3 +/- smiley

• #4   23. jun 2015 Er bilen rigtig fin ellers overall og du er glad for den, og hvis du vil beholde bilen hvorfor så ikke prøve at finde en ombytningsmotor med færre KM.... Jeg fandt eksv. en anden motor til en tidligere bil jeg havde for 3000 kr med 125ooo km mindre på klokken ved skrothandler og så følger der 3mdr garanti med, så kan man jo hurtigt lige få checket motoren igennem. Og så handler det jo om, om du selv kan skifte den, eller der skal MEK til. Jeg måtte til min MEK og gav 3500 yderligere, men så skiftede han også tandremmen samtidig... Så kommer jo lidt an på om du synes din bil er det værd at investere i smiley

Kommentér på:
Nissan primera. røget Toppakning

Annonce