Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er sur. :-)
  • #1   28. sep 2006 tror mange af den er fake

• #2   28. sep 2006 Mick- hvad skal jeg så sige, jeg startede på en mz ts 150 fra 1970

• #3   28. sep 2006 Banditten var også nok til mig det første år men man bliver lidt træt af at det kun er 56 heste der lukkes ud ved 10.000 omdrejninger.

• #4   28. sep 2006 Jeg tror de unge sidder lidt bedre i det mht pengene idag.

Desuden er de nok en anelse mere kvalitetsbevidste end vi "gamle" mc'erer

Jeg var ude og hjælpe en ung fyr herindefra med at købe en ZXR igår aftes, også en uden kørekort.

Jeg synes det er fornuftigt at investerer ordenligt fra starten af

• #5   28. sep 2006 Ja, jeg kan se det er gået pænt fremad for jer siden jeres første bike. glæder mig også til den dag der holder en cykel udformet som en f16 og hurtig som en rumraket i min indkørsel.

• #6   28. sep 2006 Puha jeg skal vist ikke brokke mig over hvad jeg startede på (cbr 600 '92), men jeg fik tilgengæld en masse kommentare med om, "uha den er vist for stor til dig, og dengang jeg startede var det på en 250ccm" eller "den er vist for farlig til dig osv" OG "du er jo også bare en lille pige" det var nærmest den værste at få at vide, men tror nu bare folk er mere i prestige om at have en bike og ja så lever de på vand og brød eller knokler r.... ud af bukserne... smiley

• #7   28. sep 2006 Jeg knokler også røven ud af bukserne men lever så temmelig fyrsteligt smiley men hold da kæft tænk at starte på så farlige maskiner.

• #8   28. sep 2006 Det er ikke hvad vi starter på men hvad ender vi på, det er det der tæller.

Will B.

• #9   28. sep 2006 startede på en gsx750f 91 er havde den 3mdr så var den sq kedlig købte en tl1000s .. og havde den i 2år...

• #10   28. sep 2006 hey for 6år siden start jeg på en rd400 og det var ikke råd til andet, nu har jeg købt en zx12r til 65kg som jeg mangler at betale afgift på inden den kommer ud at køre til sommer det er 72kg oven i det er menge penge men fuck den rykker,,

• #11   28. sep 2006 tror også at der er mange på de "begynder" cykler som er dem som vi hører om i uheld, dødsfald etc... smiley

• #12   28. sep 2006 min første cykel var en 98 zx6r og det var sgu intet problem at styre...

så slap lidt af med jeres udtalelser på fakere og bebumsede teenagere...

folk har fået flere penge mellem deres hænder, så lad dem dog køke den cykel de vil..

har altid sagt at en 600 what ever er en go begynder maskine...

og dem jeg kender der er startet på en 600 har intet problem haft..

hvor fedt er det at købe en cykel man ikke gider at køre på efter en måned...

mic

• #13   28. sep 2006 Jeg startede bevist på billig MC jeg kunne smadre. Jeg tænkte at den første MC nok ville dø. Det har den ikke endnu, men... smiley
    Der er jo også mange der låner til en MC med MC-Finans osv. så stort set alle har i dag "råd" til en fed mc

• #14   28. sep 2006 lol, jeg oprettede min maskine i dag, med præcis samme tekst som er beskrevet af Mick C.

Jeg faker dog ikke, men står til gengæld i gæld helt op til halsen smiley Og har hverken råd til hjelm eller tøj. (kun handsker lol)

Det var dog også meningen at jeg skulle starte på en ZXR 400, men fik ret godt tilbud på en 7½'er, som jeg ikke kunne afslå.
    Tror bare jeg var heldig, samt jeg havde en ekspert med for at kigge på den og råde/vejlede mig (heldigvis).

• #15   28. sep 2006 Expert og expert......Bob-Bob ik'

• #17   28. sep 2006 Hehe Thomas, det var da for nice at have dig med. Shit hvor ville jeg være på skideren hvis du ikke havde taget med (begge gange).
    Og du er da absolut en expert, ingen tvivl der!

hehe og kan vel lige så godt sige endnu en gang: tusind tak smiley

• #18   28. sep 2006 Mick C: du kan i stedet for glæde dig over at du kan køre fra mange af dem der er startet på en stor maskine. Man skal kravle før man kan gå, og det gælder også når man kører MC.
    På min gamle GPZ500s kunne jeg let følge med og hægte en GSX750F af på en snoet vej.
    Ved at starte i det små får man lært tingene på en mere sikekr måde end på en +100hestes maskine man ikke er helt tryg ved at fyre af ud af svingene...

/
    Jesper

• #19   28. sep 2006 Brian N - Jep, jeg er også ret nervøs, bare ved at tænke på hvor hurtig den sikkert er. Og jeg sagde da også til sælgeren at jeg havde noia på (og stadig har).
    Nu må vi se hvordan det kommer til at gå, når jeg har fået kørekort smiley

• #20   28. sep 2006 Hmm...startede på en Ninja zx9r årg. 99, købt maj md sidste år, det har jeg sku ikke fortrudt smiley er ihvertfald ikke blevet træt af den endnu... men pønser lidt på en gsxr 1000 eller 750 fra 2001 her til næste år, bare for at prøve noget andet.. men har ikke fortrudt jeg startede stort, tværtimod...

• #21   28. sep 2006 Michael P: Kunne godt tænke mig at se om dit bagdæk....

• #22   28. sep 2006 Brian.... hesten er skam klappet og puttet...

kan sagtens se det forkerte i at folk køber store begynder maskiner..

men at oprette en tråd, hvor man sviner folks vælg af mc til og kalder dem div, kan jeg sgu ikke se meningen i..

er ked af at høre du har mistet 3 kammerater..

selvfølgelig, hvis man aldrig har siddet på ryggen af en knallert eller mc, før man bevæger sig ud i traffikken, kan en 600 sagtens tage magten fra en, men det kan en 250 sgu også...

problemet er at folk tror de er verdens mestre efter et par måneder og køre toltalt over evne og så går det galt....

mic

• #23   28. sep 2006 Jeg startede i sin tid på en gammel rusten mz 250 ,,fra 1971, såvidt jeg husker. Der kunne sgu ikke blive råd til mere når der også skulle festes torsdag, fredag, og lørdag..:o) Godt man er ovre den tid,,men det var sgu en skæg tid...:o)
    Mvh. Michael

• #24   28. sep 2006 ja, du fik da mig op af stolen.... ; )

hygge..

mic

• #25   28. sep 2006 jeg startede på en mz 150 fra før krigen, og fuck den er lam i forhold til nutidens maskiner, men den kunne tage alle knallerterne, og det var sjovt. Man lærte at køre og den gik kun 100 km/t. Jeg mener ikke man behøver starte så langet nede, men der er ingen tvivl om at øvelse gør mester, og der er sundt at øve sig på en man kan magte først...

Allan

• #27   28. sep 2006 Med fare for slag, så tror jeg mange af dem der køber gamle små maskiner, køber dem fordi de så rent faktisk har råd til af få plade på med det samme...
    smiley
    Og nej ved også godt der er mange som har nye med plader..

Kunne iøvrigt være sjovt at se hvor mange der har cykler uden afgift stående... smiley

Kommentér på:
Jeg er sur. :-)

Annonce