799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Lortedag med stort L! Lortedag med stort L!

Dagen startede med at jeg kom for sent op, styrtede ud af sengen, skvatter over hunden i gangen, og slår hovedet ind i oldemors arvestykke, kommode af massiv teak... fortumlet kommer jeg op, og fandeme om jeg så ikke også smadrer lilletåen ind i hjørnet af netop samme kommode. 20 min senere er jeg klar, får startet suki, kommer godt derudaf, giver geden lidt tæsk, og fandeme om jeg så ikke kører tør, 100 meter før tanken!!!. belastende og meget pinligt. under stress får jeg trukket dyret hen til en stander, får tanket, og går ind i butikken.
mens jeg står i køen og venter ser jeg godt at en anden herre fylder sin Volvo, med samme pistol som jeg, men tænker ikke nærmere over det.
da det endelig bliver min tur til at betale siger frøkenen bag disken 605,75... og jeg er ved at skide grønne grise- på det tidspunkt har jeg kun 10 min til at køre i skole på, og med min fraværsprocent dur det ikke at komme for sent. nå men, jeg forklarer frøkenen en 12-13 gange at der altså ikke kan være 60 liter på en motorcykel, og at jeg umuligt kunne have tanket for så mange penge, men hun er urokkelig.... så sprænger bomben, og knægten her tænder af... efter en syndflod er verbale klaps til frøkenhimmelblå kommer hr. tankbestyrer frem, trykker på et par knapper, og siger 173 kroner tak... puuuh, meget overophedet og frustreret kommer jeg ud på geden igen, får startet og kører som lyn og torden i skole... men det er for sent, kommer 10 min for sent... fravær fra første lektion.. skoledagen er omme, jeg går ud til min bike, og fandeme om ikke der er en fugl der har skidt på den!!!... der, liiiige midt på tanken!... ARGH, hovedpine... nå, jeg kører hjem, temperamentet koger, og den får ikke for lidt tæsk på vej hjem. kommer hjem, og turen gik fint og hurtigt... men SÅ... FANDEME om ikke jeg står på snotten, på vej op af trappen og slår hovedet(IGEN) lige ned i trappen... plus jeg forstuver mit højre håndled.....

så nu er der ingen motorcykel før hævelsen er faldet, så jeg kan bevæge hånden igen.

Sikke en dag... tror jeg beholder min hjelm på hele dagen i morgen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lortedag med stort L!
Kommentér på:
Lortedag med stort L!

Annonce