{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Jaguar Beklædning {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle smiley

Der ligger en MC beklædnings butik på Søborg Hovedgade, der sælger beklædning af mærket Jaguar.
Nogen der kender kvaliteten på dette mærke og deres tekstil tøj?
Jeg er nok klar over, at det ikke er ligeså godt som fx. Dainese eller Rukka smiley
Men de har et udsalgstilbud i øjeblikket, som er meget fristende.

På forhånd mange tak for svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jaguar Beklædning
  • #1   1. okt 2006 Hmmm, jeg har da vist besvaret mit eget spørgsmål, at kvaliteten er nok ikke så godt som Rukka eller Dainese smiley

• #2   1. okt 2006 Hey Kwak, mange tak for besvarelsen, du er der altid når man har brug for hjælp smiley

Mht. Tyskland er det da en god ide, men lidt svært at finde tid til det smiley

• #3   1. okt 2006 Mjaaa...jeg vil da overveje det, det er bare dét med tiden. Men hvis man kan spare omkring de 30% eller mere så er det sikkert dét værd.
    Men tak for rådet da smiley

• #5   1. okt 2006 Mange tak Dannie, tror også det ender med Jaguartøj, da butikken ligger meget tæt på mig.
    Men jeg vil da også køre forbi Aagesen og se hvad han har at tilbyde.

Mconline.dk har da også gode tilbud, men jeg vil helst kunne prøve tøjet før jeg køber det, især når det er mit første sæt smiley Og Vejle er også et stykke vej fra mig smiley

• #7   1. okt 2006 Ahh, ja Bilka kan man nok godt finde på Sjælland smiley

• #8   1. okt 2006 Jeg begår nok det dummeste fejl, som mange andre nybegyndere også gør......
    Jeg har brugt alle mine penge på MC'en og har nu ikke for mange penge til tøjet smiley Derfor blev jeg tiltrukket af priser hos Jaguar beklædning.

Jeg ved godt det er total idioti at spare på udstyr især når man er noob som mig, men Jaguar tøj må da være lidt bedre end ingenting trods alt smiley

Men nu må jeg også lige se hvad Aagsen kan tilbyde og så må jeg tage det derfra.

Jeg takker og bukker for Jeres besvarelser, Kwak K og Dannie J smiley

• #10   1. okt 2006 Kwak - heh hvis jeg består første gang, så skulle jeg meget gerne have kortet til 1'ste November (pisse ventetider)

Dannie - Du har helt ret, jeg skal ikke have læder, bare tekstil tøj smiley

Kommentér på:
Jaguar Beklædning

Annonce