{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Automat gear servis {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for lidt hjælp til at finde et værksted der ved noget om automat gear og servis af automatgear da vi tiderliger havde en rigtig dygtig automatik mand mand i byen der er lukket , jeg skal have skiftet olie på min automatik gear kasse der gård fint men synes det ville måske være godt på lang sigt at få det skiftet efter 150,000 km , jeg bor i Vestjylland

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Automat gear servis
  • #1   11. jul 2015 Det er vel noget de fleste værkstedet kan gøre. Det er jo ikke ligefrem, den store videnskab, så længe det kun er olie og filter vi snakker om.

• #2   11. jul 2015 Jeg har bare 1 gang fået det forkerte på en aut. Gearkasse 1 gang og det koste en ny gearkasse , så derfor

• #3   11. jul 2015 Det kan alle værksteder. hvis du ikke selv gider smiley
    autopartner, auto mester.mekonomen ect ect er nok billigere end det "autoriserede" værksted

• #4   11. jul 2015 Nu ved jeg ikke om der er noget særlig i din gearkasse, men det er vel bare at sig til værkstedet. Hvad olie manualen forskriver, og så i med det.

Den ene af min er sku et støre kunststykke, at skifte olie på. Da stort set alle skal afmonteres af undervogne. For at kommer til selve gearkassen, hvor bunde skal af. Der efter kommer så selve, påfyldnings prosessen som også tager en rum tid.

• #6   11. jul 2015 Johan p. Det er nemlig det jeg mener , jeg vil gerne have renset gear kassen og evt filter og så påfyldt den rette olie , ikke bare tappet af og på med en ny olie

• #8   12. jul 2015 Johan, jeg skal til at skifte IMS lejer i min Porsche, Og i den forbindelse skal gearkasse ud, så jeg har planlagt olie skift i gearkassen.
    Men efter at have læst dit indlæg, er jeg kommet lidt i tvivl om. Om jeg skal finde en der har tilsvarende jeres udstyr. eller er det "godt nok" bare at tage bundkaret af gearkassen og tømme varmeveksler ??

• #10   13. jul 2015 IMS er Porsche's akilleshæl, det smadre nemlig hele motoren. Det er lejer der sidder i akslen, der trækker knasterne. Så knasterne kommer klart nok ud af takt, når lejet ryger. Så det skal bare skiftes, lidt ala tandremme i andre biler.

Jeg tror bare jeg køre ud og finder en der har sådan en maskine.

profilbillede
  • #13   13. jul 2015 Jeg har idag snakket med Suzuki i Struer og de mener ikke at gear olien skal skiftes når de ser i div servis bøger ?????? Jeg har da set på youtube at de skifter på en vitara , .... Men jeg ville gerne have den renset inden den påfyldes ny olie ?

• #15   14. jul 2015 Det er faktisk også det jeg har bestemt mig for , jeg har snakket med min alm. Mek. Quikpot her i Holstebro og bedt dem bestille olien hjem som passer så det kan blive skiftet , så må vi se hvordan det bliver , men tak for dit svar johnan p

Kommentér på:
Automat gear servis

Annonce