4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
En lun historie fra de varme lande! En lun historie fra de varme lande!
Min gamle ven Peter var bidt af en gal motorcykel, og som alle os andre fik han en dyb depression, når den skulle stilles væk for vinteren.
Mit i januar havde Peter fået vinter nok, og rejste på krydstogt i Caraibien. Tropenætterne var fantastiske og han tilbragte de fleste af dem på dækket med et stadig voksende antal pina-coladaer. En nat gik det galt, og han spadserede lige ud over lønningen. Nu er det jo sådan, at alkohol er lettere end vand, så han flød oven på. Ved daggry drev han i land på en ubeboet ø og sov den ud på stranden.
Da han vågnede lagde den umiddelbare panik sig hurtigt, for der var en tør hule han kunne sove i, der var frugt og masser af skaldyr og til og med en kilde med ferskvand. Overlevelse var ikke et problem, så han besluttede at tage det som en forlænget ferie, indtil han fik kontakt med et passerende skib eller fly.
Efter et par uger begyndte det alligevel at blive noget ensomt, og det gik op for ham, at han savnede selskab – især en slags!
Så en formiddag så han bevægelse et lille stykke fra kysten – en svømmer nærmede sig, rejste sig og vadede det sidste stykke ind mod kysten. Peter troede ikke sine egne øjne – Halle Berry i tætsluttende våddragt!!!!! Han kiggede sig om men så ingen Pierce Brosnan – han så slet ikke andre end Halle…….
Hun svajede på raffineret vis hen mod ham og spurgte let forpustet: ”Har du været her længe – helt alene?” Peter sukkede stakåndet : ”Ja…..”.
”Har du så fået noget at spise og drikke,” spurgte hun, ”Masser af frisk vand”, gispede han med øjnene rullende rundt og ørerne strittende ud til siderne. ”Jeg har noget meget bedre”, sagde den skønne og listede en lynlås op. Ud kom en flaske whisky. Peter følte sig hensat til Himmerige-med en i stramt sort neopren klædt engel ved sin side.
Da de havde drukket en stund sukkede han: ”Hvem der bare havde noget at ryge….”
Den sorte engel kiggede ham dybt i øjnene, listede nok en lynlås op og fiskede en pakke smøger og en lighter frem. De røg i tavshed lidt, og så tog Peter mod til sig og sagde: ”Nu er der kun en ting i verden, jeg mere kan ønske!”
Halle kiggede ham dybt ind i øjnene og sagde: ”Det klarer vi nok”, mens hun greb fat i en tredje, længere lynlås.
Peter stirrede helt bjergtaget på hende, så sagde han med dyb tvivl i stemmen:
”Åh Gud, du vil da ikke fortælle mig, at du har en motorcykel derinde…….”
sep 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
DET er humor !
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.105
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Der er intet ved en forklaret vits
jan 2006
aug 2005
P.S. Jeg tager på krydstogt i januar......
jan 2006
aug 2005
aug 2005
Jeg ville sgu være ked at at se Brad Pitt eller lignende spankulere ind gennem brændingen, alt mens han hiver i våddragtens lynlåse
jan 2006
aug 2005
En lun historie fra de varme lande!