4.567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

pris for at ændre i bbr registre ??? pris for at ændre i bbr registre ???

Det ser endelig ud som om jeg kan få solgt mit hus, har købere som har givet et bud o.s.v pludselig ringer ejendomsmægleren og siger at et træskur i haven og et halvtag på terrassen aldrig har Været opført i bbr-registert,,, wtf, jeg købte huset for 4 år siden og troede alt var iorden,,, men hvad er prisen for at ændre sådan noget ..???
Har Google men kan intet finde udover bål og brand hvis man ikke indberetter til bbr-registert...

nogen der kender en cirka-pris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris for at ændre i bbr registre ???
  • #1   25. aug 2015 Har lige solgt mit hus. Og der var et skur på ca 10 m2 som ikke var oplyst i BBR og det ville køber ha at jeg gjorte. Så gik på borger service og oplyste det. Og det var gratis i Sorø kommune

• #2   25. aug 2015 Det kan være forskelligt fra kommune til kommune om de tager gebyr?? Men det er gratis at anmelde ændringer i de fleste.... Det kan dog tage tid før det bliver opdateret.... Så gem kvittering på anmeldelsen mv.

I nogle kommuner skal et halvtag der er bygget ud fra hovedbygningen ikke anmeldes hvis det er under 25-35 kvm..... Sådan er det ihvertfald i Albertslund!?!

Men ring til din kommunes tekniske forvaltning og snak med en der ved noget om det, det plejer ikke at give problemer, når det er forespørgsler og råd man søger, hvis man vil gøre det lovligt.....???

• #3   25. aug 2015 Jeg byggede en carport på 34 kvm for 7 år siden... Mener det kostede 300kr at få det godkendt..

• #4   25. aug 2015 Nå, ok, det lyder til at Være en nem sag så,eller i det mindste småbeløb så,, jeg har bare haft kvaler med det hus og salg,,, alt er nu ordnet og så kommer det lige pludselig, men jeg vil da kontakte kommunen imorgen så,,,,,tak skal I ha,,,,B)

• #5   25. aug 2015 Det er en nem sag hvis de bare vil godkende det. Men er det ikke godkendt da det blev bygget, kan du faktisk resikere at det skal pilles ned.

• #6   25. aug 2015 Tja, jeg købte det jo sådan, og har ikke selv opført noget,,,,har godt nok ikke brug for flere problemer lige nu....må se hvad kommune siger....

Kommentér på:
pris for at ændre i bbr registre ???

Annonce