{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motogp
  • #1   16. okt 2006 der er jo en god grund til at rossi vil vinde.......

YAMAHA smiley

• #3   16. okt 2006 Rossi er sympatisk, det er pølsetyskeren ikke.

• #4   16. okt 2006 enig, jødebrænderen er alt andet en sympatisk hvorimod Rossi er "naboens knægt"

• #5   16. okt 2006 Klappede i mine små hænder, da Danni kørte ind i Hayden. Men kan nu godt forstå han blev en smule pissed.

Hvis man har adgang til www.motogp.com så er der et fedt videoklip, hvor Hayden bliver interwievet bagefter. Han har pænt svært ved at holde tårerne tilbage. Sur måde at tabe på, men holder med Rossi. Han har også haft et par ærgelige uheld i løbet af sæsonen. Nu var det Haydens tur.

Skreg i øvrigt også af grin, da Schumis sæbekasse bil gik op i røg.

• #6   16. okt 2006 Galler: Lige mine ord. Han har slet ikke satset nok på den titel. Men bare lusket sig igennem.

Er dog spændt på at se Danni-boy til næste sæson. Synes han er bedre en Hayden og han kan blive en alvorlig konkurrent til doktoren.

• #7   16. okt 2006 Galler ??

"Troy Ballis tager føste pladsen på de sidste omgange, de fleste andre i Rossis situation havde ladet sig falde lidt tilbage, og køre "safe" men ikke Rossi.

Det er ikke Troy, Men Toni Elias der kæmpede med Rossi

Men enig i at Hayden ikke helt er på niveau med Rossi

Er også træt af den amerikanske cool guy attityde der præger visse amerikanere så meget

• #8   16. okt 2006 Enig!
    Hayden har ikke nok 1. pladser til at være en værdig VM-vinder. Hvad har han 1 eller 2 sejre i år?

Bare for dumt af Pedrosa, han burde sgu vide bedre!

Mvh. Rune

• #9   16. okt 2006 Enig Bo!

Men alt ialt et utroligt godt og sindsygt spændende løb.
    Jeg glæder mig til at se sidste afd. og håber så sandelig at den rettte "Rossi" vinder!
    Det bare min mening

• #10   16. okt 2006 Jep

Rossi er ikke noget vidunderbarn, han har bare vist sit værd i lang tid nu..

Hvis Fedtspilleri og cool guy attityde , gør een bedre, ja så burde Hayden have været verdensmester.....

• #11   16. okt 2006 Det er ikke alle amerikanerne der har den dårlige attitude. Roberts var sgu fed at se på toppen igen. Synes det er fantastisk at KR maskinen kan være så konkurrencedygtig.
    Synes i den grad at Rossi viste den rette attitude, han var glad fordi det havde været et godt race, og kunne glæde sig på Elias' vegne over hans først sejr i GP klassen.
    Min favorit kører i feltet er dog som altid Capriossi. Han er sgu' for fed, også når han ikke sidder på en MC.

/
    Jesper

• #12   16. okt 2006 ken? ikke for at køre i det hehe men for måneder tilbage synes jeg at kunne minde du skrev et indlæg hvor der stod du ikke troede på rossi og han 8 vm var væk hehe. intet er umuligt hva. synes sgu han på en måde fortjener det selvom jeg godt kunne klare at se en ny på toppen. og så helt min farvorit MELANDRI hehe

• #13   16. okt 2006 Hvis man skal sammenligne Rossi og Schummi er der en anden væsentlig forskel også: Rossi gik fra vel nok feltets stærkeste cykel ( Honda) og over til Yamaha, som før Rossi kom til ikke havde een eneste sejr.
    Tror ikke Schummi kan vinde i noget der ikke hedder Ferrari..

/Simon

• #14   16. okt 2006 Ahhhh Simon

Og hvordan tror du Ferrari så ud dengang Schummi skiftede dertil ??

Intet fungerede hos de røde,,, selv pitstoppene under løbet var en farce....

Så jo, Både Rossi og Schummi kan løfte et dårligt team til noget godt

• #15   21. okt 2006 selvfølge lig vinder rossi haha for hvis man ikke køre bedre end hayden har gjord den sidste halvdel af sæsonen har man jeller ikke fortjendt at tage titlen he

Kommentér på:
Motogp

Annonce