{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål om snowboard :)
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   18. sep 2015 Et rigtigt godt råd er at købe støvlerne hjemmefra og gå meget i dem før du tager afsted, men leje brættet på skisportsstedet eller låne et. Så kan du eksperimentere med længder og typer FØR du bruger 3500+ kroner på noget du ikke har prøvet i sneen - og se om snowboard overhovedet ER noget for dig.

Personlige præferencer spiller en kæmpe rolle, og der er himmelvid forskel på hvad du synes er nemt eller svært, kontra hvad alle andre synes.
    Der er jo nogle anbefalinger man kan følge, men havde jeg f.eks gjort det, ville jeg nok ikke have det bræt jeg har i dag.

• #2   18. sep 2015 tak sajmon det var sku en go idé. Gjorde det samme med mine ski nemlig haha så det gir jo mening smiley hehe

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #3   18. sep 2015 smiley

• #4   18. sep 2015 For mange år siden da jeg prøvede snowboard, så de at jeg skulle have et board der gik mig til hagen smiley

• #5   18. sep 2015 Jeg er 183 og med et vistnok 158 board jeg er meget tilfreds med. Du vil formentlig kunne lære at stå op det om det er kort eller langt, bredt eller smalt. Men forvent et par dage med ømme baller.

• #6   18. sep 2015 Tag et blødt brædt i starten. Udlejer kan guide dig. Enig i det med hagen, men man behøves ikke og købe støvler hjemmefra. Har slidt flere par op på destinationen og stået i nye uden problemos. Hvor skal du hen, kender et par butikker i Val D og Serre Che.

Kommentér på:
spørgsmål om snowboard :)

Annonce