{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

21 minutters forsinkelse {{forumTopicSubject}}

I aften da jeg kom kørende øst for Skive kom der pludselig farende sådan en kommunal arbejder type ud på kørebanen med sin store madpakke viftende frem for sig , og da jeg jo havde travlt gjorde jeg så klar til at køre udenom i en passende bue. Men da jeg næsten er henne ved galningen , der nu også er begyndt på at udgyde akustiske signaler , ser jeg at der på den abnorm store madæske står POLITI , så jeg beslutter så at køre i den retning som den uligevægtige ferbrilsk peger mod , det gjorde så ikke situationen bedre for det var lige ind på en rasteplads hvor galningen og hans slæng havde deres rede . To biler og to MC er var de udstyret med. Jeg vælger hurtigt at stige ud af vognen for at min uskyldige familie ikke skal overhøre den ventede konversion med den ferbrilske . Har nærmer sig nu i hastig trav , medens han udsender skingre lyde der tydeligvis er rettet mod min person , da han er så tæt på at jeg kan se det blodsprængte i hans øjne udgyder han et eksempel på sin uindskrænkede magt , jeg kommanderes ind i bilen igen og skal så parkere efter hans anvisninger ,selvfølgelig lader jeg bilen rulle et par meter længere frem end angivet , men er vel Rebelsk. Denne gang banker han så en gang på ruden og jeg masser døren op af ham da jeg atter stiger ud på dette uheldsvangre sted. Den ophidsede står nu og ævler løs om paragraf ditten og datten , hvilket jeg finder lidt sært , Jeg giver mig da ikke til at belemre vidt fremmede om detaljer om midt arbejde , vi afbrydes så af en af hans med sammen svorne der står foran en af de til lejligheden medbragte patrulje vogne og beordres nærmere , han er nu end kende for kammeratlig efter min smag jeg skal jo se hans fine opstillede udstyr der med røde digitaltal lyser fælt ,110 km/t står der, og senere da han har skrevet efter fra mit kørekort ønsker har vist at udveksle telefonnr. og for at situationen ikke skal udvikle sig , ytrer jeg min mening om deres indsats her på den før så fredelige rasteplads , og undres for øvrigt at de har tid til at forulempe i forvejen forsinkede borgere med deres tilstedeværelse , når de i stedet kunne lalle rundt og lege med flygtningebørn på de sydligere motorveje , men så blev han så også sur og så sku jeg pluslig også af ligge en sprit prøve , den gav så ikke udsving , og så for at det så heller ikke sku udvikle sig , til noget med en blå plasthanske og min rektum påberåbte jeg tvivl om apparatets kalibrering og ønskede så at se den seneste godkendelse .Nu har der efterhånden samlet sig tre at de der statsansatte om mig , og ham der med tlf. nr ønsket spørger og jeg da ikke vil vedgå mig min Paragraf 42 udførte forbrydelse ? Og med tanke på at de jo var tre mod en ( jeg kunne jo tilkalde min ventende i bilen kone , så var vi jo næsten lige ) vedgik jeg så den med LTI Laser dokumenterede forbrydelse. Modtog en " Tilkendegivelse fra Politiet" på 2500KR og et klip i kortet, hvorefter jeg måtte forlade åsteddet for denne forbrydelse. Og så blev vi 21 min forsinket


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  21 minutters forsinkelse
Kommentér på:
21 minutters forsinkelse

Annonce