1.589 visninger
|
Oprettet:
den ny Mark johnson video.. {{forumTopicSubject}}
Nogen af jer der har set den nye video med Johnson?
"Det passer"
Der køre han drag på en R1er mod en ældre Fazer 01 (ser det ud til )... og taber..
-Hva fan!?
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 618
hvis nogen har et link så ville lidt hjælp ikke være a vejen..
-men resten er nu fedt nok.. ok sang og heldragt i læder med Arai hjelm...
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 383
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 618
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.117
Men hey han kan da sagtens tabe? Manden har åbenbart heller ikke talent for at kører MC
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 332
Har lige kigget videoen. Det er squ en lækker cykel.
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 332
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 587
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 799
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
jul 2005
Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 383
den ny Mark johnson video..