Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kø kørsel og overhaling
  • #1   29. okt 2015 gammelt nyt min ven.. smiley

• #2   29. okt 2015 Sparrede mig selv et par timers kø på A1 syd i gennem Tyskland i mandags sådan. smiley

• #3   30. okt 2015 kan godt ske man må, men sådan som reglerne er så er det praktisk talt umuligt at gøre det lovligt.

• #4   30. okt 2015 #3 forklar venligst

• #5   30. okt 2015 Hæfter mig specielt ved denne linje i artiklen...!

"Er afstanden til det køretøj, der overhales, ikke stor nok, kan bøde udskrives grundet uforsvarlig overhaling."

Det er altså et skøn den enkelte betjent tager...

• #6   30. okt 2015 Så hvad er en "stor nok afstand", hvordan vurderes det?

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #7   30. okt 2015 Hvis betjenten er sur, så får du bøden uanset hvad.
    En busfuld uafhængige vidner med hver deres Go-Pro kan ikke modbevise hans ord i retten.

• #8   30. okt 2015 Hvad så når køen står stille og der er tale om en passering af et parkeret køretøj? så gælder den regel vel ikke mere og man kan trygt passere

• #9   31. okt 2015 En kø der holder stille er IKKE parkeret.

Passende sideafstand fra mc til bil vil være den samme som den nødvendige afstand fra en overhalende bil til en mc.

Ved ikke med jer andre men jeg vil da gerne have i hvertfald en halv til hel meter afstand til en overhalende bil.

• #10   31. okt 2015 Når nu skidtet fungerer ude omkring i verden, så lærer folk det jo nok også med tiden her i DK

• #11   1. nov 2015 fordi en journalist siger det tit nok, bliver det ikke lovligt.
    Der er ikke sket paragraf ændringer, så stadig ulovligt, og har altid været det.
    biler i kø er hverken standset eller parkeret, men vel nærmest tvunget til at holde pga trafikken, og hvis I læser hans artikler finder i et helt nyt og selv opfundet ord. inderhaling. se om det findes i færdsels loven. giver ikke en skid for hans artikler.

profilbillede
  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#12   1. nov 2015 Politiet er vores fjende. Længere er den ikke.
    Store bøder for forbrydelser uden offer, hvor den eneste det er farligt for er MC-køreren selv.
    Lege barnepige for den muslimske invasionshær på motorvejen kan de finde ud af, men vi andre får bøder for sådan nogle bagateller som at tage nødsporet til en afkørsel, når trafikken står bomstille.
    Når folk selv finder frem til tyvene har politiet ikke tid, men de har tid til at rejse tiltale når butiksejere lægger videoer op på Facebook af tyve i færd med at stjæle.
    Jeg har kun foragt for enhver der vælger at blive politibetjent i dagens Danmark

• #13   1. nov 2015 Ja med den opbakning er der jo udsigt til at det snart blive bedre

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#14   1. nov 2015 Det har jo ikke hjulpet at stryge de andre, konsekvenserne af den katastrofale lov fra 1983, med hårene.

• #15   1. nov 2015 Loven er jo aldrig skrevet med mc'er der kører på striberne i tankerne. Det burde tænkes ind i loven og stå direkte hvis det er ulovligt.

Kommentér på:
kø kørsel og overhaling

Annonce