{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Outlook {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg beklager, men jeg var nødt til at slette min sidste Outlook tråd. Jeg var kommet til at smide et screenshot ind af min outlook med for mange personlige oplysninger, og jeg kunne ikke slette billedet igen.

Mit spørgsmål går på min outlook konto (tidligere hotmail), den ser underlig ud. Den hedder nu: "outlook mail (eksempel)". Hvad betyder det, jeg kan ikke finde svar på google.

Se vedhæftede billede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Outlook
  • #1   5. nov 2015 Det er Microsoft der ejer:

Hotmail
    Msn mail
    Live mail

og seneste skud på stammen
    outlook mail.

Hvorfor de skifter navne ovre hos Microsoft i Redmond det ved jeg ikke, men det er samme system

De har også en del forskellige web-mail brugerflader, men nu samler de vist det hele under det seneste navn outlook.

• #2   5. nov 2015 Jeg er med på det er microsoft der ejer det. Det jeg ikke forstår er, at min i sidste uge kom til at hedde Outlook Mail (eksempel), alle andre jeg kender og har set har ikke denne underlige overskrift.

• #3   6. nov 2015 Jeg synes det her bliver stadig mere pinligt.
    Jeg havde en Windows Vista baseret Pc, på denneblev helt uden varsel installeret en google plus konto omkring min g-mai. Det villle jeg ikke finde mig i, så jeg købte en Mac book. Der var jeg udsat for opdateringer af ufærdigt styresystem vel to gan ge pr, uge. Da så et regneark pludselig blev ryddet skaffede jeg mig en Surface pro3 5i. Påden kan jeg ikke finde ud af hvor filer gemmes og jeg kan kun af og til finde dem igen. Denne har tilknyttet hele to microsoft konti - en som microsoft siger eksisterer og e der ifølge dem ikke eksisterer, men den kan -som eneste åbne min surface. Jeg har i den sidste tid talt med indtil flere, der prøver noget tilsvarende. Hvad sker der?

Kald mig bare en sur gammel mand, det hjælper ikke!

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #4   6. nov 2015 Mit umiddelbare bud er at Outlook Mail understøtter at du har flere outlook konti og at den derfor viser aktuelle konto navn i en parantes efter titlen. Din konto er nok lavet uden et rigtigt "navn" og derfor har den fået default navnet "eksempel" ...

Hvis du havde valgt et navn ville du have set "Outlook Mail (Ole Støvring)" således at du kunne se at du p.t. ser mails for dig selv og ikke konens mail liste.

Prøv at gå ind i konto indstillinger og se om der ikke er et konfigurerbart navn eller beskrivelse der kan indtastes.

• #5   6. nov 2015 det der i gamle dage hed MSN live, Hotmail, Outlook osv er bare alt røget over på Outlook/Microsoft 365

kort sagt har de bare samlet deres tjenester.

• #6   6. nov 2015 ikke engang deres egne(microsofts) folk kan forklare det jeg talte med dem to gange i går. Carstens vinkel på defaultnavne passer heller ikke!

• #7   6. nov 2015 lad os nu kigge på det i weekenden, der ligger garanteret en fff et sted i systemet smiley

• #8   6. nov 2015 #4
    Lige for at svare på dine spørgsmål.

Jeg har IKKE flere outlook kontoer.
    Min Outlook (gammel hotmail) har et navn, jeg har prøvet at ændre det under konto indstillinger, ingen forskel.
    Den laver samme stunt uanset hvilken browser jeg bruger på pc Det er også det samme når jeg logger på fra min android tlf.

Hvis jeg logger af, og fruen logger på med hendes login, ser det helt normalt ud.

Min frygt er selvfølgelig at kontoen er inficeret med snavs????

• #9   6. nov 2015 Nu svarede jeg på den sidste smiley og må så erkende at min gamle Hotmail i dag også har ændret udseende! Det er pisseirriterende når de ikke gider give os et varsel, men det er jo så heller ikke os de lever af!!

• #10   6. nov 2015 Jeg er enig Tom, det er pisse irriterende. De kan kalde den hvad de vil, bare jeg blir forsikret om at JEG er herre over den, og ikke noget virus pis.

Hedder din også "eksempel". Synes sgu det ligner noget ufærdigt shit.

Kan det mon hænge sammen med at man ikke har opgraderet til det win10 halløj???

En anden ting. Ude i højre side er der en meddelelse om at jeg blokerer for reklamer, hvis jeg vil maksimere pladsen i min indbakke, skal jeg tilmelde mig "reklamefri outlook". Der så et link der er dødt og fører mig til en win side med denne meddelse:
    "Vi kan ikke finde denne side" ???

• #11   7. nov 2015 Som Rasmus S - skriver - Microsoft har samlet deres web-mail tjenester til Outlook.

De har adskillige mail-programmer man kan hente, hvis man vil have et program i stedet for at bruge webmail.

Man kan stadig hente Live-mail programmet på deres hjemmeside, selvom det har mange år på bagen.

Man kan bruge Outlook kalender og mailprogrammet, hvis man køber Office 2013 (365)

eller man kan bruge det indbyggede mail-program i Windows 8 eller 10, der slet og ret bare hedder Mail.

Knud - du skriver at Windows Vista har installeret Google Plus uden varsel. Nej, den må du længere ud på landet med. Google Plus er jo Googles svar på en Facebook-ligende tjeneste, som Google iøvrigt har nedlagt. Den installerer Microsoft ikke.

Tom I - Microsoft laver ændringer - de vil selv kalde det forbedringer uden varsel. Ja, det er rigtigt, men det gør Google og Apple også. De tjener ikke penge på dig, nej, det er ganske rigtigt, for Outlook webmail, og de andre online Microsoft tjenester er gratis at bruge (De er reklamefinanserede)

Hvis man er træt af Microsoft, google og Apple, så findes der jo også alternativer.

Mozilla, der laver Firefox har f.eks et udmærket gratis mailprogram, der hedder Thunderbird. Det kan hentes her:

https://www.mozilla.org/da/thunderbird/

Det er NON-profit, uden reklamer og ganske gratis at bruge.

Hvorom alting er så skal man have et brugernavn, hvis man vil bruge Googles tjenester: Altså en G-mail

Man skal have et Apple-id, hvis man vil bruge Apples tjenester, altså en mail tilknyttet ens Apple-konto, og ja, selvfølgelig skal man have en Microsoft-konto, hvis man vil bruge Microsofts tjenester, altså en E-mail tilknyttet Microsoft, men det behøver ikke at være en outlook mail.

• #12   15. nov 2015 En Update:
    Microsoft har nu svaret på mit spørgsmål:

Tak for at kontakte Outlook.com supporten. Vi beklager det sene svar mange gange.

Jeg kan forstå at du undrer dig over det nye udseende af din indbakke. Jeg har undersøgt din konto og kan se at du er blevet opgraderet til den nye "Outlook på internettet". Der er ikke nogen fejl på din konto.

Hvis du har spørgsmål til det nye layout er du meget velkommen til at kontakte os igen. Vi har også en hjælpe-artikel til det på denne side:

https://support.office.com/da-dk/article/Bruge-mails-i-Outlook-p%c3%a5-internettet-a5806e13-2fdc-4b79-a7d6-940a54c48121?ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK

Med venlig hilsen,
    Marius

• #13   15. nov 2015 Og en update herfra, jeg har et par mailadresser ved MS og det er så ikke alle der er blevet ændret. Jeg har en adr, under live.dk - og der er ikke sket noget smiley

• #14   16. nov 2015 Det er bare synd at der sidder over 20 mennesker hos Microsoft, der ikke er i stand til at forklare dette, men som ikke formår andet end at sige: "De skal tale med den og den", og så hurtigst muligt stille om - hvad er det for en verden vi har lavet til hinanden!

• #15   16. nov 2015 du gamle, ikke for at træde nogen over tæerne, men det problem du havde tog Marie og mig 20 minutter om at løse, og var ikke noget produktfejl af nogen art. Heller ikke noget som sådan stort teknisk problem, og nægter at tro det er et problem Microsoft ikke kunne løse. Tror mere af alt det har været et kommunikations problem mere end noget andet.

husk at kommunikation er det sværeste sprog der eksisterer smiley

• #16   16. nov 2015 #15 Rasmus, du er nødt til at bære over med os gamle fjolser smiley Jeg har i snart en uge haft en ny bærbar liggende, overvejer hver dag om jeg skal pakke den ud, men ved at jeg bliver nødt til at få junior til at hjælpe mig med et eller andet! Og jeg har jo en ca. tre måneder gammel der virker fint, sååå! Det var meget sjovere da i unger var omkring 10 år, der havde vi andre stadig en (lille) chance for at lære jer noget smiley smiley

• #17   16. nov 2015 Rasmus: hvor skal vi almindelige gamle sure røvhuller vide de her ting fra, når selv de supportere vi henvises heller ikke kan hjælpe os?

• #18   16. nov 2015 #17

som sagt, det problem du havde kunne supporterne sagtens svare på, tror det er et kommunikations spørgsmål, nægter at tro dine to møgunger er klogere på windows10 end deres egne supportere er smiley

• #19   16. nov 2015 Tim I, Jeg ryger direkte på outlooks side, når jeg skriver live.dk

• #20   16. nov 2015 Rasmus; Du har muligvis ret, men kig en gang bare på denne tråd og se den rene frustration spire.

En anden ting, hvorfor kan du og din søster fixe problemer son 26-28 supportere hos Microsoft giver op overfor?

Kommentér på:
Outlook

Annonce