549 visninger
|
Oprettet:
Underskrift indsamling mod motorvej. {{forumTopicSubject}}
Hej MCG Folk.. hvis i har lyst og er flinke må i meget gerne skrive under på en underskriftsindsamling, Imod det forslag
om at fører en motorvej lige gennem ballerup, som deler ballerup by i 2 dele..
min mor og fars hus er et af de 90 huse der skal rives ned hvis det bliver gennemført,
så jeg sætter stor pris på i skriver under..
I må meget gerne skrive til alle i kender i ballerup og omegn om en hjæpende underskrift
Link til underskrifsindsamling: (link fjernet)
Venligst Pizzabager..
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 166
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 67 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 499
Vh Martin...
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Er da voldsomt ked af at høre at dine forældres hus skal rives ned men er det vedtaget overhovedet med den motorvej??
Jeg blir nok ikke særlig pupulær, men ved ikke om jeg kan skrive under, for jeg kører fra Frederikssund til Brøndby hver dag og savner squ at kommer hurtigere frem
Men jeg tænker lige
Mvh
Rolf
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Det er beklageligt, at det går ud over dine forældre, og det er beklageligt foralle andre, det går ud over.
Imidlertid har vi nu så kaotiske trafikforhold, at der skal ske noget.
Reglerne her i landet er sådan, at vi har et såkaldt repræsentativt demokrati, der nedsætter styrende og administrative organer, der således også er repræsentative. Med andre ord: vi får de løsninger vi selv har valgt - på demokratisk vis (Jeg ved godt det i mange tilfælde ender med at blive flertalsdiktatur).
Jeg kan personligt ikke få mig selv tl at skrive under på noget, der grundlæggende arbejder mod, hele vort styres grundlag - jeg finder simpelthen ikke nogen grund til at være revolutionær.
Og ja- det er forfærdeligt at nogen rammes - nogen rammes altid, i dette tilfælde var det så dig og dine.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
sep 2004
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 608
Basse
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.369
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.111
Personligt syntes jeg det vil være kanont med den motorvej.
Syntes at ballerup (enkelte steder) giver flaskehale problemer.
Self er det synd med dine forældres huse....men må da håbe de får en ok pris.
Flere og flere steder er man nød til at udvide motorveje, størrer veje eftersom der er kommet flere og flere biler.
Især ved herlev er der også problemer (som de heldigvis er i gang med at udbedre nu) tænker her på motorvejen.
Underskrift indsamling mod motorvej.