{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Underskrift indsamling mod motorvej. {{forumTopicSubject}}

Hej MCG Folk.. hvis i har lyst og er flinke må i meget gerne skrive under på en underskriftsindsamling, Imod det forslag
om at fører en motorvej lige gennem ballerup, som deler ballerup by i 2 dele..

min mor og fars hus er et af de 90 huse der skal rives ned hvis det bliver gennemført,
så jeg sætter stor pris på i skriver under..

I må meget gerne skrive til alle i kender i ballerup og omegn om en hjæpende underskrift smiley

Link til underskrifsindsamling: (link fjernet)

Venligst Pizzabager.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underskrift indsamling mod motorvej.
  • #1   14. nov 2006 hej pizzabager er ked af at høre det med dine forældres hus ,men det er nok ikke en god ide at der er andre der skriver under med mindre man er fra ballerup fordi jeg er jo fra aalborg og hvad er det så værd at en fra aalborg skriver for at hjælpe en i Ballerup held og lykke håber mange fra Ballerup skriver under

• #2   14. nov 2006 Hej min ven, jeg har skrevet under. Ja surt hvis dine forældre mister hytten men lad os ikke håbe det....

Vh Martin...

• #3   14. nov 2006 Hej Pizzabager
    Er da voldsomt ked af at høre at dine forældres hus skal rives ned men er det vedtaget overhovedet med den motorvej??
    Jeg blir nok ikke særlig pupulær, men ved ikke om jeg kan skrive under, for jeg kører fra Frederikssund til Brøndby hver dag og savner squ at kommer hurtigere frem
    Men jeg tænker lige

Mvh
    Rolf

• #4   14. nov 2006 Hej Pizzabager.

Det er beklageligt, at det går ud over dine forældre, og det er beklageligt foralle andre, det går ud over.

Imidlertid har vi nu så kaotiske trafikforhold, at der skal ske noget.

Reglerne her i landet er sådan, at vi har et såkaldt repræsentativt demokrati, der nedsætter styrende og administrative organer, der således også er repræsentative. Med andre ord: vi får de løsninger vi selv har valgt - på demokratisk vis (Jeg ved godt det i mange tilfælde ender med at blive flertalsdiktatur).

Jeg kan personligt ikke få mig selv tl at skrive under på noget, der grundlæggende arbejder mod, hele vort styres grundlag - jeg finder simpelthen ikke nogen grund til at være revolutionær.

Og ja- det er forfærdeligt at nogen rammes - nogen rammes altid, i dette tilfælde var det så dig og dine.

• #5   14. nov 2006 Jeg må desværre tilskrive mig, de der ikke kan skrive under.. Jeg er virkelig ked af dine forældre situation, men sagen er jo den at der kommer flere og flere biler på vejene og at det offentlige ikke virker, så jeg velkommer flere store veje.. Til de af Jer, de rkender Kbh., så skulle der i 1960'erne have været lavet en motortrafikvej fra Bispebuen (de 2 "lukkede" afkørsler) til Amager, via en bro ind over Søerne og en tunnel fra H.C. Andersens Boulevard til Amager Boulevard.. Ærgeligt, for idag ville den have været dejlig at have.. Min pointe er, at når det blæser, skal man måske bygge vindmøller i stedet for læhegn.. Håber du forstår..

• #8   14. nov 2006 Jeg tilslutter mig osse dem som ikke skriver under..

Basse

• #9   14. nov 2006 Hvordan kommer motorvejen til at gå hvis det bliver gennemført. Er selv gammel smørum-genser eller hvad man nu kalder dem fra smørum

• #10   14. nov 2006 Jeg er selv opvokset i bagsværd og kører tit igennem ballerup.
    Personligt syntes jeg det vil være kanont med den motorvej.
    Syntes at ballerup (enkelte steder) giver flaskehale problemer.
    Self er det synd med dine forældres huse....men må da håbe de får en ok pris.

Flere og flere steder er man nød til at udvide motorveje, størrer veje eftersom der er kommet flere og flere biler.
    Især ved herlev er der også problemer (som de heldigvis er i gang med at udbedre nu) tænker her på motorvejen.

Kommentér på:
Underskrift indsamling mod motorvej.

Annonce