NFL NFL
Er jeg den eneste der skal se Falcons - Ravens imorgen? Efterfulgt af Colts - Cowboys?
Får NFL-nørd fætter til at kigge forbi, og så skal vi ellers se hvor mange point Morten Andersen kan hente på rekorden. Med det forsvar Ravens har, kunne det godt blive en del, det det bliver svært at nå endzone.
Det bliver i hvert fald spændende, især med danske briller!
De viser iøvrigt også Falcons kamp i næste weekend, det er fantastisk! Hvis det flasker sig for Andersen, får vi den måske største danske sportspræstation nogensinde at se! Af alle spillere i verden vil danske Morten være den mest scorende spiller i NFL nogensinde!
Jeg glæder mig!
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 311
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
Det bliver stort når han slår rekorden. Mon ikke Elming og co. går amok?
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 311
St. Louis og Chicago har haft 23, Indianapolis 18, San Diego 17 og Atlanta, San Francisco, Cincinatti og Baltimore 16 .. Ud over det så har Chicago næst fleste PATs med 29 (San Diego 34, Atlanta 18) Tænk hvis han havde været i Chicago ! Så havde rekorden været hans allerede !!!
Og klart Elming og Co. går amok når han får rekorden, ligesom alle andre der ser NFL i DK !
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
I guder hvor Michael Vick spiller......... Svingende, for at sige det diplomatisk. Han kan spille fantastisk, men oftest som en pose nødder. Den mand kan vende en kamp, på det seneste er det mest til modtstandernes fordel.
Andersen fik 4 point, Vick kostede ham direkte 3 point og indirekte flere end det. Det er sørgeligt!
NFL