{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

TOTAL GRINER HISTORIE...:-) {{forumTopicSubject}}

Har lige en lillle fortælling fra det virkelige liv som jeg er nødt til at dele med jer - det er simpelthen et MUST

I nat ved 2-tiden imens jeg lå i min dyeste søvn råbte Maria, kæresten, lige pludselig...:

- VOLLE VOLLE - DER ER EN MUS I SENGEN !!!!!!!!!!!

Om gudhjælpemig om det ikke var sandt!! Blev straks dirigeret nedenunder i køkkenet efter noget til at fange den med.
Tog det ganske roligt og sagde at hun kunne da godt tage den med ro - det var jo blot een mus

Imens jeg gik og ledte efter et bæger i køkkenet råbte maria: SKYND DIG VOLLE ; SKYND DIG!!!!! Den angriber mig og Tsar. Den løb rædselsslagen rundt i hele soveværelset (og det er stort - tro mig!) og prøvede på at komme væk...

Kunne ikke lade vær med at grine da jeg kom op i soveværelset. Maria var fuldstændig panisk og tsar stod blot og logrede med halen - han var klar på at lege med musen;D

Da jeg havde fanget musen sagde jeg til Maria at hun skulle prøve at komme og se den - synes den så meget sød ud - dog ikke nok til at jeg ville dele seng med den
Men Maria skulle BESTEMT IKKE se nærmere på den.

Da jeg varr gået udenfor for at slå den ihjel kom jeg til at tænke på noget...- hvordan fanden havde Maria overhovedet opdaget muse. De bevæger sig sgu da muse-stille (HAHA:-)).
Så jeg spurgte selvfølgelig Maria om det...
Hun fortalte at hun havde fornemmet noget bevægelse i ansigtet - KLAMT!!! Og så var jeg da først færdig af grin

Så i løbet af dagen hvor vi har snakket sammen har jeg mobbet Maria med at den blot ville kisse-misse med hende, og sikkert har sluttet af med en lille puha i hovedet af hende

Var blot nødtt til at fortælle denne historie - sidder stadig og griner inde i mig selv. Men det er vel forståeligt!!!! smiley

Ville stoppe nu og så på samme måde som Maria sluttede vores sidste samtale af:

- Man kan da ikke ligefrem påstå at der ikke sker noget i vores soveværelse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TOTAL GRINER HISTORIE...:-)
Kommentér på:
TOTAL GRINER HISTORIE...:-)

Annonce