Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af chopper
  • #1   26. dec 2015 At man prøver dem først inden man beslutter sig...

• #2   26. dec 2015 Nøjagtig med at prøve dem, det er jo med at finde en der passer både str mæssigt og hvordan de kører..

• #3   26. dec 2015 Først skal man finde ud af hvor mange kræfter man skal bruge.
    Dragstar 650 og Shadow 600 (og andre i den klasse), er fine at tulre rundt på, men der er ikke meget moment i dem, hvis man har brug for de trækker.
    Du skal også finde ud af, om du vil have en du kan bygge lidt om. Her har XVS en kæmpe fordel. Der er et stort marked af udstyr og ombygningsdele til dem.

• #4   26. dec 2015 Har haft en Dragstar 650 og syntes måske der mangler noget moment

• #5   26. dec 2015 Har selv for nyligt købt en Intruder og nu er det self begrænset hvor meget jeg har kunne køre på den, men jeg er ikke i tvivl om at det er en fantastisk maskine både motormæssigt stil og køremæssigt. Samtidigt kan du nemt finde en fin Intruder til omkring 30.000kr og så kan du lave den costum til rimelige penge også!!! Kan give min varmeste anbefaling til denne maskine!!! Go fornøjelse

• #6   26. dec 2015 Skal bruge lidt info inden jeg vil komme med råd!

1: Hvad er kørselsbehovet? På en skala fra "lørdags tur til ishuset" til "tur ned igennem Europa.

2: Hvor stor er du og en evt. passager? Svar angivet i højde og vægt er helt fint. Har vi at gøre med en kvindelig passager, så skader et brystmål heller ikke...

3: Er du glad for selv at skrue i maskineriet, eller ryger den afsted på værksted hvis der bliver noget?

smiley smiley smiley

• #7   26. dec 2015 Kørsels behov er alt fra søndags ture til ture rundt i hele landet. Skruer selv og så er jeg 1,95 og der skal kan sidde en bag på ??

• #8   26. dec 2015 Din størrelse taget i betragtning, så kan vi udelukke alle de "små" cruisere. Var det kun dig selv kunne det gå, men skal der passager på og tur rundt i lander... Så begynder det at knive!

Jeg havde kigget efter Suzuki VS1400 Intruder (sådan en gad jeg godt selv eje en gang), Honda VT1100 Shadow og Kawasaki VN1500.

De er at finde inde for dit budget. Lidt ældre sager, men det er bundsolide maskiner! Skal det være noget nyere i samme størrelse kunne det f.eks Yanaha XVS1100, men så skal der nok lidt mere op af lommerne.

Har selv haft VS750, fin maskine...men til den lille side for store personer, SPECIELT med passager. VT1100 har jeg også haft (den gamle udgave) et rigtig træk dyr, den tog jeg gerne en tur igennem EU på... Nu har jeg en VT600 som bobber projekt, sjov... men lille maskine. Og som sagt gad jeg godt en VS1400 som den næste.

• #9   26. dec 2015 Kan kun tilslutte mig VT1100 shadow mht størrelse, jeg er 186 og den egner sig fint til en der er større også, hvis du bor i nærheden er du velkommen til at kigge forbi og se hvordan du sidder på sådan en, har den til midt i januar så skulle min nye knallert gerne komme.. smiley

• #10   6. jan 2016 Kan anbefale Intruder 1400, kørte en "Iron butt" i 2012, midt sjælland til Normandiget (og retur), 3978 km. på 110 timer, men tag en 5 gear's model,- den er lidt højere gearet.

• #11   7. jan 2016 Ville helt klart anbefale en VS1400. Den er fysisk større end VS700-800 modellerne og har masser af moment til at trække godt igennem, også med passager. Har selv haft VS700 i nogle år og selv om det er en fantastisk maskine, så er den liiiiige lille nok at have en bagpå.
    De er nemme og skrue på, holder nærmest for evigt hvis man passer på dem og der findes et hav af custom dele til den fordi at den har været populær og på markedet siden 1987. Du kan i øvrigt også finde et virkelig flot eksemplar under dit budget så der også er lidt til overs at bygge om med.

• #12   7. jan 2016 Nu ser jeg lige at Henrik H anbefaler 5. gears modellen. Vær opmærksom på at nogle mennesker prøver at sælge den ældre 4. gears model som at have 100hk. Den ældre model har flere heste at gøre godt med, men VS1400 har aldrig haft 100hk! Den har ca. 11hk mere end 5. gears modellen, så lad dig ikke forblænde. Når det er sagt, så har jeg selv lige reserveret en 4. gears model fordi at den har liiiige lidt mere umph. Forskellen er dog nærmest ubetydelig til hverdagsbrug.

• #13   10. jan 2016 Hvis i dyrker oplysningerne omkring vs 1400 modellerne, fra 1987 og frem, så vil i opdage at de falder lidt i hk og moment,- efterhånden som de nye årgange kommer, hvorfor ved jeg ikke..
    Måske er det for at skåne koblingen??

• #14   10. jan 2016 Eller for at overholde stadigt strengere miljøkrav??

Kommentér på:
Køb af chopper

Annonce