{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Itunes {{forumTopicSubject}}

Hej
Et spørgsmål til iphone og itunes

Kæresten har lige fået en ny iphone, den er dog kun "kun" på 16 gb. Mit spørgsmål er:
Alt det musik som hun har på itunes, i hvilket omfang optager det plads på tlf. Er det i det øjeblik hun afspiller det, at det fylder, eller fylder ALT det musik hun har købt også op på tlf, eller fylder det slet ikke op på tlf, hvordan fungerer det.

Jeg er klar over at itunes ligger i skyen, og kan afspilles fra alle hendes apple enheder.

Jeg er ikke selv apple bruger, derfor spørgsmål.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Itunes
  • #2   2. jan 2016 Ikke sikker på jeg forstår dig. Hvad er det man skal slå fra?
    Den er en ret omfattende hjemmeside du linker til, ikke nemt at finde info om det jeg søger.

• #3   2. jan 2016 Hvis du har et abonnement til iTunes in the Cloud, så bestemmer du selv - du kan afspille musikken som streaming, eller download'e det til telefonen, så det kan afspilles selvom du ikke har internetadgang..

• #4   3. jan 2016 Hvis det er cd'er hun har importeret til iTunes, så skal hun have itunes match format det kommer op i iCloud (så det kan streames). Er det købt i iTunes så ligger det i iCloud og kan streames.

• #5   3. jan 2016 Det er musik der er købt på itunes, ikke cd.
    Så hvis jeg forstår det ret, så det der er købt, det streamer man, altså det fylder ikke på tlf??
    Hvis man har itunes match, til 249 kr pr år, så kan det downloades til tlf?

• #6   4. jan 2016 Det musik der er købt ligger i iCloud og kan streames. Det kan også downloades til offline brug. Itunes match bruger man til at få sine rippede CD'er lagt op i iCloud. Så alt det musik hun har købt i itunes ligger på deres servere og kan streames.
    I "gamle dage" downloadede man sangene fra itunes og de lå lokalt på iPhonen/computeren.

• #7   4. jan 2016 Tak for tydeligt svar Hønse, lige det jeg havde brug for smiley

Kommentér på:
Itunes

Annonce