Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dødskørsel
  • #1   27. nov 2006 he he du vandt... ; )

mic

• #2   27. nov 2006 de fejler ikke onget et hårdt bat ikke kan kurerer

• #3   27. nov 2006 hold kæft nogle jyske tosser

mic

• #4   27. nov 2006 pis, kan ikke modtage TV2 smiley

• #5   27. nov 2006 Hold kæft nogle idioter...

Undskyld mit grimme sprog, men de er sgu da for dumme - Jeg kan ikke klare unge knægte, der synes det er smart at køre fra politiet...

• #6   27. nov 2006 jeg tror simpelthen at i skal regne med at99% det er pral og hjernedød overdrivelse........................

• #7   27. nov 2006 og den sidste procent er død, lemlæstelse og uskyldige ofre... hmm sytes det stadig er dårlige odds

• #8   27. nov 2006 Hold kæft hvor kan man være dobbelt moralsk....

sidder her og er dybt forarvet over de tosser på tv...

man når jeg sidder på ryggen at min 10´er, køre jeg sgu også tit 200+.......

mic

• #9   27. nov 2006 Ja - selvfølgelig er det pral... Men hold kæft hvor skulle de have en røvfuld...

Jeg har selvfølgelig også kørt for stærk, men den overlegne måde de praler med at køre fra politiet, sætter bare mit pis i kog...

• #10   27. nov 2006 hvis man har behovet for at kører ræs... så lej for helvede en bane.

• #11   27. nov 2006 slap nu af med et bane pis !!!!! nævn lige en bane hvor de kan få lov at fyre den af ???

Det er sgu ikke uden grund at os andre må køre det svenske og tyske tyndt hvert år for at få vores behov dækket !!!

• #12   27. nov 2006 *ZxmiC *
    Jeps! Moral er nok godt...
    Dobbelt moral er sikkert dobbelt så godt... :-S

Jeg vil sq ikke pege fingre af nogen... der er som regel 4 fingre der ved samme lejlighed peger mon en selv.

Men det er jo nemt, at side og forarves over andres handlinger.... Jeg tror dog at langt de fleste skal nok lige feje for egen dør først...!

• #13   27. nov 2006 der er baner... jeg ved ikke hvor de erjeg har ikke behovet.. men de findes. om ikke andet så er der gokarts og alt muligt andet... men kan da kun være glad for at der er svenskere og tyskere du lader det gå ud over

• #14   27. nov 2006 der er IKKE baner i Danmark der kan benyttes !!! pga støjkvoter miljø mig her og der

Derimod er der i Sverige 3 baner indenfor 200km og i tyskand er de over hele landet !!

• #15   27. nov 2006 kim... hvad er så problemet der er ikke særlig langt til hverken sverige eller tyskland.

• #16   27. nov 2006 det tror jeg du skal regne med at der er for en 18 hjernedød lærling med 100.000 i gæld i banken, da jeg for 13 år siden begyndte med hurtige biler og motorcykler var der sgu heller ikke penge til det pjat !!

• #17   27. nov 2006 Dan: "under rimelig sikre forhold" - for satan nogle idioter....Det jo vildt man kan være så sindsyg dum...

• #18   27. nov 2006 du kan kører gokart flere steder herhjemme og for den sags skyld også motorcross baner. og så må du jo styrer dig indtil du har råd... man løber jo heller ikke ud og stjæler en fed mc bare fordi at sådan en har man ikke liige råd til

• #19   27. nov 2006 OMFG vær en del af street race. Over 10 år siden jeg startede op, Grønlanderhavnen i ålborg.. det var for fedt.. Jamen de ting folk kan fortælle.. For ca 10 år siden havde jeg en vold tunet GUL Ford Mustang i Aalborg. Dem som kom i miljøet ved hvad bil.. Har med 4 personer i bilen total rykket en kawa zxr 750 med snorklerne fra 100-200. Tog alle mulige mcs for 10 år siden i den bil og den smed kun ca 400(målt 391 v8 hk) på baghjulene.. Smallblock, cleveland pumped up.
    Lyden savner jeg fuck ja.

• #20   27. nov 2006 HAHAHA hvor er det fedt de har tekstet det !!! xd

• #21   27. nov 2006 Jonas det er IKKE mig du skal forklare det.....der er tumper som ham i klippet som du skal have det til at trænge ind ved !!! og det kan du SLET ikke på den måde som du griber dette an...ikke at jeg kender de magiske ord.....

• #22   27. nov 2006 Street race var, da jeg begyndte, sikkert. For godt 10 år siden som nikolaj siger, startede amerikaner klubben ålborg street race, ( som jeg tilfældighvis vandt i min mustang). Dengang var vi dog kun os us biler og der var lidt mindre crowd.

• #23   27. nov 2006 Totalt blanke typer!
    "Vodka juuuuice!"

• #24   27. nov 2006 kim...når du syntes ikke et hårdt bat er et pædagoisk redskab : ) i mine ører (øjne) lød det bare som om du forsvarede det...

• #25   27. nov 2006 Og så vidt jeg kan huske, var det et godkendt race af politiet.

• #26   27. nov 2006 Jonas nu kører du chopper og jeg kender jeres tempo..... gap.
    Der er en grund til folk køber racere, og det er ikke for at tulle med 60 kmt.

• #27   27. nov 2006 kim n... og din er point er...??? at fordi jeg kører chopper kender jeg ikke til det sjove ved fart og acceleration? så er du da helt sikkert gået galt. jeg lever det bare ikke ud på de offentlige veje

• #28   27. nov 2006 Hmm det giver da alligevel stof til eftertanke. Ikke noget man ikke vidste i forevejen, men er nok meget sundt at blive mindet om det!

• #29   27. nov 2006 og kim tjek lige hele min profil så ser du også min gamle mc... som dog kørte af lort men det var trods alt ikke en "rigtig" chopper

• #30   27. nov 2006 kim n var det her til sidst

• #31   27. nov 2006 Fuck hvor er de hjernedøde!
    Det er fint nok at køre stærkt, men man kan jo gøre det med måde. Og tænke sig om.

• #32   27. nov 2006 *ZxmiC * - Hvad fabler du om - Hvorfor mener du at det er dobbeltmoralsk at folk foraves over de idioter - Fordi du kører 200+ er det jo ikke sikkert at de gør det... Det fortæller jo egentlig bare at du ikke er mere kløgtig end den i tv.

• #33   27. nov 2006 I mine øjne er der da total dumt hvad enten man kører spasserkørsel på 2 eller 4 hjul - Det er bare mere sandsynligt at man dræber på 4 og bliver dræbt på 2.

• #34   27. nov 2006 de tosser er ikke til at redde, men igen som da de lavede indslaget med mc'er "glemmer" man lige at tage vinklen med hvor der faktisk er folk som arbejder hårdt med opgaven om at få baner til DK.

men selvfølgelig dette her indslag SUGER seere til og det virker lige som de gerne vil!

tankerne går til de efterladte herfra som har misten en pga dette fenomen!

• #35   27. nov 2006 Vidste ikke der var nogen der talte så jydsk som ham den ene nød gør. Totalt grineren at de tekster det!! smiley

• #36   27. nov 2006 Jonas greve, nu kører jeg lidt mere end hvad "dit gamle billede" kan.
    Jeg synes bare det er utroligt at så snart der er fart i billedet, kommer alle chopperne frem og siger; fuck da , det ville vi alle gøre". Mens mest sympati kommentarer er fra racere.
    Sådan går det igen og igen fra tråd indlæg til tråd indlæg.

BTW låner en cykel der kører "295" før begrænseren slår til, tit.

• #37   27. nov 2006 Der skulle stå; der ville vi aldrig gøre! som svar på chopper.

• #38   27. nov 2006 kin n "mit gamle billede" kunne heller ikke særlig meget.. min "nye" kører i hvert fald hurtigere... min point bestod sådan set kun i at bare fordi man kører chopper betyder det jo ikke at det kun er choppere man kan lide... er personligt helt vild med de classiske cafe racere. jeg er bare ikke fiks nok på fingrene til at holde sådan en gammelfar i live. og fint hvis du godt kan lide at kører hutigt... kunne godt selv tænke mig at prøve at kører ræs... spørgsmålet ligger bare i hvor man gør det. og på hvis vejne du tager risikoerne. for hvis det er på de offentlige ja så er det ikke kun for din egen skyld du skal undlade at kører galt og det kan jeg kun se som en egoistisk tankegang, eller mangel på respekt for sine medmennesker, at man så gør det alligevel. specielt for motorcykler er der efter hånden mange steder at kører.

• #39   27. nov 2006 ræs

• #40   27. nov 2006 hov hov den der med sproget der vil vi ikke hører om ;o) jeg kan tale på samme måde hvis ikke værrer og gør det skam også tit jeg er da stolt af mit sønderjydske ;o)

og til dem som vil lære lidt mere så har min mor da skrevet en bog omkring sønderjydsk ;o)

• #41   27. nov 2006 Rolig med forargelsen, drenge. Vi kan vel alle lide at give den rulle, en gang imellem.

• #42   27. nov 2006 Per B. T. (Brønderslev) .
    Helt ening.... sjovt som alle skal vise deres forarvelse....!

Ikke andet end god gammeldags DOBBELT MORAL.

Med mindre I køre 100% efter loven, syntes jeg sq I skulle holde jeres kæft.
    Det er meget simpelt, enten overholder man loven, eller også gør man ikke.
    Hvis man syntes at NÅR MAN SELV giver den gas, at det er fuldt forsvarligt. Ja så er man jo ikke en skid bedre end dem fra udsendelsen.
    Så har man lige som dem, gradbøjet loven!
    Nu er det så sådan, at det faktisk ikke er op til det enkelte individ at gradbøje loven.
    Jeg er sq ikke hellig, slet ikke... jeg er sq da ofte over 200Km/t... bare lige en overhaling ikke, det sker der jo ikke noget ved!! Kender det?

• #43   27. nov 2006 Steffen [Århus] N
    Hørt.... !
    Vi skal passe på os selv og hinanden.
    Husk at slå hjernen til c",)

• #44   27. nov 2006 jeg vil nu stadig vove at påstår at der er pokker til forskel på om du kører 70 hvor du må kører 60 eller om du kører 140 hvor du må kører 60. det er vel heller ikke for sjov at bøden bliver dyere og dyrere jo mere du kører for hurtigt. det er jo egentlig lovens egenmåde at sige det er noget der er mere forkert end andet. men enighed er nok ikke et opnåeligt resultat af denne debat. vil dog godt tilstøde mg holdningen med at vi skal passe på hindanden der ude, både dem der kører for langsom, for hurtigt og dem der kører kan præcist ramme den tilladte hastighed

• #45   27. nov 2006 dem der kører kan præcist ramme den tilladte hastighed... hvad sker der her....total vrøvl...men læs det 4 gange og så kan man måske hive lidt mening ud af det... men er det snørklet og dårligt formuleret...ja... så der gik det i hvert fald for hurtigt uanset hvad loven siger om fart på et keyboard

• #46   27. nov 2006 Ved ikke så meget om hvem eller hvad nogen prøver at stable på benene...Men har været i USA, hvor de havde en super cool idé...

Hver fredag kunne alle stille med den bil de nu ville stille op med, så kunne de betalt 20 dollar (mener jeg), hvorefter de kunne køre om kamp med andre.

Det er jo en super idé men det super fede var at politiet var med i projektet, de kørte nemlig også ræs.

De havde en ombygget Camaro, der var megatunet, kan ikke lige huske hvad der var gjort ved den da det var for nogle år siden... Men så kunne alle der ville udfordrer politet, og politiet var altid friske på at køre ræs, snakke og vise deres bil frem.
    Det er da en genial idé, ??

hvor man kan få lov at køre så sindsygt som man vil og samtidig forbedre forholdet til politiet.

Jeg sys ihvertfald det ku være fedt at ha sådan en bane i DK, og tror da også nemt man kunne finde nogle betjente herhjemme der var med på idéen...
    Kan godt være det bare er mig....?

• #47   27. nov 2006 men det er jo det... det er en del nemmere at bremse ned fra 70 end fra 140... desuden ville det ikke kunne bevises at man kørte 10 km for meget.... med mindre der står et kamera og tager billder... men det er jo en lidt anden side af historien. cdsr... det kunne være for fedt... overskudet kunne jo gå til trafikofre hvis man ville gører det til lidt velgørenhed...

• #48   27. nov 2006 det var jo også en andens side af historien... om man slår et barn ihjel med 70 140 eller den tilladte hastighed er vel omtrendt lige slemt. uanset hvad vil du have en ordentlig omgang selvbebrejdelse at skulle tage hånd om. med mindre at barnet selv er ligefrem sprunget ud foran bilen. dog er risikoen større jo hurtigere du kører og endnu større hvsi du kører hurtigere end du må, for så kan folk ikke regne med hvor lang tid de fx har til at nå over vejen. det er trods alt ikke alle der er lige gode til at bedømme afstand/fart.

• #49   27. nov 2006 Steffen Ja men......

.. der kan forudses og undviges nogen ting mere effektivt med 70 end med 140 kmt. Dybest set er det her noget flueknepperi!

• #50   27. nov 2006 Ja fuck en gang hjernedøde tosser..!!

• #51   27. nov 2006 fluer er også frække : )

• #52   27. nov 2006 jeg skammer mig tit over alle de lækre fluer jeg slår ihjel når jeg kører mc.... plejer at begrave dem i haven og synge en lille sang for dem

• #53   27. nov 2006 jeg synes at den danske regering skulle kigge et smut til sverige og bygge to striper i jylland og en på fyn og på sjælland. og så bare tage betaling for at man brugte den. de ville jo hurtig have pengene hjemme igen. og så slap vi måske for at skulle banke den af på landevejen

• #54   27. nov 2006 teddy... det kommer aldrig til at ske... det er jo en god ide og dem har regeringen slet ikke tid til...

• #55   27. nov 2006 Nej-nej-nej...... Politiet skal bare ha´fingrene i et par gamle A7 Corsair II. De er pisse-go´e til præcisionsbombning. Udstyr dem med et par 500-punds bomber (MK-82) og lidt napalm, så er der ikke mere ballade med de rollinger.

P.S. Fluer er ikke frække. De laver bæ på min marmelademad !

• #56   27. nov 2006 Jonas greve W.. hehe du har kun kørt soft core:) Som Km N skriver køre på noget med bare lidt power og nu har manden som er min bror kørt et par 1000km på min Tl denne sæson. Altså på en god racer når du ikke blinke så når du 200 km/t (under 10 seks) og den fortsætter så kommer alt den morale ind blah blah.. hold nu kæft det er ikke biler det her. 402 m når en god 1000ccm ca 220 km/t kontra en bil som når 160(unden turbo og nos og V8). Og men mc eller de racere jeg har ejet bremser sku også bedre end en bil. Det er jo en lang og uendlig diskussion imellem os mc kører .. mange hader fart og vi er mange som er vilde med det.. jeg er ikke 18 mere og river stadig øret i bund.. bare svært at forklare folk at jeg måske har fået lidt erfarring mht til fart. jeg bremser altid en gang for meget end for lidt... men når vejen er fri så får den ører... Hvorfor ikke bane, tja.. som Striben.. fordi jeg vil race i aften og give den gas:)

• #57   27. nov 2006 bademester. har du ikke set deres snabel

• #58   27. nov 2006 nik jeg syntes ikke rigtig du ar et argument nogen steder i den smører der. det eneste du siger er at den eneste grund ti jeg ikke kører ræs er fordi jeg ikke kører på en "Rigtig" mc... og det er ørelort

• #59   27. nov 2006 eller nok nærmere mundlort..

• #60   27. nov 2006 Jonas su siger lej en bane.. Jeg siger bare som så mange andre.. fuck det jeg kører som det passer mig. Ligger jeg død i rabatten en dag jamen for fanden da så er jeg nok ligeglad med hvad der sker for alt er sku sort... Jeg gør da alt for at undgå det og det virker ti date. Men ingen nævner noget om de midalderne eller ja kvinder eller ja lastbiler som lige nakker en mc kører i svinget fuck det.. Lad os fukusere på alle de drab som ker om året pga unge gutter.. og hvad står de så for 50%? nej, men de er ope i medierne... Hvad med ældre mennesker ? som ser intet..

• #61   27. nov 2006 hvor er dit argument for at det du gør er i orden? og du siger fuck om du ligger død i vejsiden... ja ja fint nok, men hva med dem du risikere at hive med dig. og nu er det her hverken lastbilgalleri eller gamleblindemenneskerigammelbiludenbremsergalleri men mc galleri derfor er det der lige i dette indlæg hovedsageligt er blevet diskuteret.

• #62   27. nov 2006 http://www.legal-streetrace.dk/
    Behøver jeg at skrive mere?

• #63   27. nov 2006 martin .. endnu et godt initiativ.

• #64   27. nov 2006 Nik:

"Fuck det jeg kører som det passer mig"

Jeg tror næsten jeg er ligeglad med om du ligger død i rabatten en eller anden dag, men jeg har svært ved at være ligeglad med om du har taget nogen med dig. En MC med 200 kmt klipper en personbil i stykker, og også det, der er i den.

Kan du ikke finde en øde motorvej og udleve dine aggressioner på???

• #65   27. nov 2006 Siden hvornår er en chopper blevet et sononym med at køre langsomt... Der findes choppere der tager en alm R-maskine i mellemaccelerationerne...
    Og at en Chopper ikke er en rigtig mc.... Hmmmmm, de rammer da mere præcist en Suzuki's fejlskud af en V2 racer der skulle tage kampen op mod 996 pg SP1/2....

/
    Jesper

• #66   28. nov 2006 Lige en ting om chopper kørerere og deres "manglende viden" om det at køre stærkt.

Tænk lige lidt over, om nogle af chopperpiloterne ikke har prøvet at køre stærkt, på hurtigere og smidigere maskiner - og bevidst valgt det fra!!!!

Personligt kender jeg mere end en af den slags!

• #67   28. nov 2006 har selv taget vejet med at par gutter til ålborg fra århus og kigget det street race som vist på tv.... sjov nok er det... men det er bare et spørgsmål om tid før en bliver kørt ned da folk næsten står ude på vejen når de køre!! lidt mere ordnede forhold ville ikke skade.... men alle her på siden har vel benzin i blodet mere eller mindre...

• #68   28. nov 2006 De er jo fuldstændig blæst oven i hovedet de unge i det program - på den anden side, da jeg tog Als Sund broen i Søndeborg med 235 km/t i sommers gik det da også pænt stærkt. Er glad for at jeg fik solgt cyklen inden jeg ikke kunne styre det mere og det gik galt. Ville aldrig selv tilgive en fartbølle der gjorde mine kære ondt.

• #69   28. nov 2006 Bruus:

Det var sgu da en konsekvent indstilling til tingene - hatten af for det. RESPEKT!

Kommentér på:
Dødskørsel

Annonce