{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forårstur
  • #1   29. nov 2006 Dejligt at læse at I fortsat nyder det.... jeg har desværre for første gang sat min ind for 14 dage siden... Normalt køre jeg hele november med - men jeg syntes vejret havde været så dårligt længe.. og valgte at sætte den ind - og så kom foråret... Nå men jeg håber jeg overlever og glæder mig allerede til at komme ud og kører til foråret...
    Rigtig gode ture til jer.... og så er jeg da slet "ikke misundelig".... host host host.....

• #2   29. nov 2006 Ja, prøv at spørge mig om jeg ærgrede mig over jeg ikke havde fået min cykel igår!!! ...

• #3   29. nov 2006 ja sidste dag fredag ! :o(
    ringede lige til tryg for at høre hvad forsikringen ville koste for 1. dec .. den fik jeg sq gratis!
    og vejret er jo ok ..
    har kun tilbagelagt sølle 30.000 km i år .. :o) - så det må vist oxo være på tide at stille sin SV'er ind - hun vil blive savnet !

• #5   29. nov 2006 jeg har personligt intet imod det regner.. man skal bare passe lidt mere på,, kan endda lege lidt med gassen og skride lidt fra side til side. sgu meget sjov hvis man ikke er så bange for at ligge maskinen ned hvis det skulle gå galt. så find en mindre maskine og tæv lidt rundt på i efteråret , kan klart anbefales..

• #6   29. nov 2006 Min blev opstaldet for en måned siden.

Men jeg kører heller ikke i regnvejr... hehe

/ta

• #7   29. nov 2006 min skal i hvertfald ikke ud nu!! blev opstaldet i oktober!!

Kommentér på:
Forårstur

Annonce