905 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 84 Svar

Mystisk... eller ?? Mystisk... eller ??

Nu bor jeg jo i Silkeborg og her er det ikke et sjældent syn at se scooter kører i fuld mc out fit...
er der andre der griner lidt over dette fenomen... eller er det bare mig...ja keder mig... men synes det er helt okay, bare lidt sjovt at se en komme kørende i læderdragt og tonet visir på en 30 scooter hehe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mystisk... eller ??
  • #2   29. nov 2006 ja ikke men synes nu ikke man kan andet end at grine lidt... smiley

• #3   29. nov 2006 et smart outfit er det næppe at se på . men skal man se det fra en sikkerheds side så er det jo totalt iorden .
    mange af de scootere der køre er jo så også tunet så de render omkring de 100 så måske slet ikke dumt at klæde sig rigtigt på .

• #4   29. nov 2006 nej rigtigt nok med sikkerheden, men det ser lidt tosset ud... for mange af dem har svært ved at bøje benene så meget... hehe

• #6   29. nov 2006 hehehe ja det er rigtigt...

• #7   29. nov 2006 Jeg fik en af mine største grineflip i år af sådan en.. Holdt i fuldt læder af ældre model på hans scooter i Horsens..
    Holder ved siden af mig og gasser op flere gange til der bliver plads for at blæse op i det første lyskryds og låse forhjulet så han røg på røv og albuer.. LOOOOOOL jeg havde helt ondt i maven, men kan godt forstår han havde det fulde udstyr på!!!

• #9   29. nov 2006 det ser også bare alt for geriner ud når de kommer kørende... ham jeg oftest set, kører i blå og sort hel dragt og kan ikke bøje benene så de stritter ud til siderne eller knæene gør hehe det go griner i de kolde timer

• #10   29. nov 2006 ja 100 km/t på scooter mener jeg ikke kan undskylde den på klædning, har flere venner som siger de kan køre ca 75 km/t på deres træde cykler ned af bakke men der er dog ikke nogen af dem som gør det i læderdragt, scooter tosser stram op. mvh tjm

• #11   29. nov 2006
    He he der var også engang for nogle år siden hvor jeg skulle køre min mc til vinteropbevaring i en garage hvor jeg også havde min gamle yamaha 4gears stående, så den tog jeg lige hjem igen i fuldt udstyr, synes også folk kiggede lidt *GG*

• #12   29. nov 2006 Har en 45 scooter som vinterkværn og der "genbruger" jeg da både min mc jakke, rygskjold, hjelm og handsker. Men det ser heldigvis også rimeligt neutralt ud, i modsætning til at køre rundt i fuld Rossi replica style super spraglet læder dragt.

Er blevet kørt ned to gange på scooteren de sidste to-tre år, så det er vist ikke helt så tosset, som det måske ser ud...

• #13   29. nov 2006 Christian tror også du er mere uheldig end gennemsnittet så... 2 gange lyder ikke rart... så du er undskyldt hehe

• #14   29. nov 2006 Line: Ja, det ser ud til at jeg har et problem med kvinder der kommer ud fra højre i deres biler...

Kim L: Er flad af grin, det må være et syn for guder!

• #15   29. nov 2006 Christian hehe nej det kan da være du bare er så rålækker at de ikke ved hvordan de skal få din opmærksomhed... hihi...

Kim jep er også færdig af grin her...

• #16   29. nov 2006 Hehe... Folk kigger også en anelse når jeg kommer ræsende igennem svingene i Århus C med god nedlægning på min rustne MZ 125 fra '93 i fuldt læder med kneesliders og neck-hump og hjelm med spejl-visir smiley

• #17   29. nov 2006 Line: Ja jeg ser nemlig bare så rålækker og maskulin ud, når jeg kommer kørende på min røde raket af en scooter... smiley

Hvad siger du til 75km/t på toppen, sej blå plæneklipperrøg og så lyder den som en laaang prut! - Har vi en date?

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 83
    #18   29. nov 2006 kommer jo an på så megetkendte en der havde en suzuki smx der rendte ca. 200.
    Hvis du vælter med 200km/t så er det da helt fair at køre med dragt vil næsten sge det er dumt at køre uden...

skal lige siges at han havde det galeste af det galeste tun på (+15.000 kr tun alene)

og de små "MC lignende" 30ere render altså 110km/t bare du piller begrænsningerne så det er generelt fair nok at køre med beskyttelsesudstyr.

Det jeg kan grine af er mcere der simpelthen ikke ejer evner til at køre xD den type der giver 60.000 for en mc og så vælter på første tur elsker at se en der bare tager en kuretur hvor alle kåbedele og dele af stel og motor fløjter rundt om køreren for det viser at i ikke er en skid bedere end os til at køre i har bare en større baggrund for at kende reglerne.

Ja kan grine af alle dem der kører med lædder kluns ¨på men er trodsalt velvidende om at det er ham der gør der rigtigte, da det ikke er ham der kører 120km/t i korte bukser en sommerdag.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#19   29. nov 2006 DET mine damer og herre er min mening!

• #20   29. nov 2006 det jo noget gert og co kunne finde på at gøre.. smiley

• #21   29. nov 2006 Hvilket? Tune MZ'eren for +15.000kr? Næppe... smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#22   29. nov 2006 smx min ven xD den kan du tune for mere endnu

• #23   29. nov 2006 Helt sikkert - men hvorfor ikke bare bruge pengene på at købe noget der allerede KAN køre 200, som er bygget til det og som oveni købet kan holde til det? smiley
    Og nej, jeg snakker ikke om MZ'eren smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#24   29. nov 2006 fordi dem kan du ike få med til DHS smiley

desuden ber statan os da også om at tune og tweake dem når de giver os en knallert med en tap fra en 85ccm std. og 6 gear det er da at lege med skæbnen smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#25   29. nov 2006 std. tappen på min smx holder 16.000 rpm... og så lige C4 lejer oveni så holder motoren alt det tun du kan købe

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#26   29. nov 2006 -det er da en provokation af de delt store

• #27   29. nov 2006 lars H tror du er den eneste der kan se det sjove i at nogen styrte på deres dyrt købte mc. grunden til at vi mcister ser lidt ned på jer scooter fyrer er ikke pga jeres scootere men jeres mangel på modenhed og respekt til hinanden og andre. og det syntes jeg netop a du lige har understreget her... hurra for dig

• #28   29. nov 2006 lars h, hvad er det lige for en 85`er som køre med den tap?

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#29   29. nov 2006 suzuki SMX fra 2000

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#30   29. nov 2006 jonas greve W jeg har skam modenhed nok til at forstå at det ikke er sjovt men sys ssamtidig at det er plat at i ser ned på os når de fleste af jer ikke er en skid bedere selv...

• #31   29. nov 2006 ja men du skriver smx´en køre med samme krumtap som en 85´, men hvilken 85´er?

• #32   29. nov 2006 Lars H som de andre så fint påpeger er det ikke et spørgsmål om at smadre sin kværn eller. lig men bare en lille sjov bemærkning om at det ser latterligt ud at kører i mc full dress selvom det er sikkerheds mæssigt det kolgeste... men hvad noget skal vi jo grine af, at du ikke kan se joken må være din fejl...

Christian en date siger du hehe er ikke sikker på jeg vil se ses med en der kører på noget der lyder som en prut hehe

• #33   29. nov 2006 lars h... læs lige hvad jeg skrev en gang til. det er ikke jeres manglende kører egenskaber som gør at vi syntes at i er ude på tynd is...

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#34   29. nov 2006 Thomas J hmm det var en 85 crosser kan ikek lige huske serien

• #35   29. nov 2006 bandit line...hellere date noget der lyder som en prut en noget der ligner en prut

• #36   29. nov 2006 Lars H vil gerne lige vide hvad du mener med at vi ikke er en skid bedre selv ?

• #37   29. nov 2006 okay det kan godt være at krumtapsfagene er de samme men jeg vil næsten garantere dig at det ikke er samme plejlstang og bundleje, for de sprøjter da ud af smx´eren, har ihvertfald skiftet en del af dem gennem tiden, mvh tjm

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#38   29. nov 2006 er det en på scooter der kører 100km/t ude på en landevej.
    Eller en mcere der tordtner gennem min by med 200km/t fordi der er en gennemkørselsby?

ved bare at det er lige så meget jer mcer der giver jer selv et dårligt ryg...

jeg har sq aldrig kørt over 70 gennem en by og kunne da aldrig i min vildeste fantasi finjde på at køre mere end 60 på en cykelsti...

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#39   29. nov 2006 Thomas J har kun skftet min 1 gang på 2 år og kører med et helt tunsæt

• #40   29. nov 2006 jeg kunne heller aldrig drømme om at kører 60 på en cykelsti.... jeg må jo slet ikke kører der... men hvad er din point lars h?

• #41   29. nov 2006 JOnas rigtigt taget til efteratning...

Lars nu lyder jeg hård men er du blød eller hvad 60 på en cykelsti er også sindsygt.... kom lige tilbage når du er lidt mere moden at hører på...

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#42   29. nov 2006 jeg sagde max hvis du læser efter... ved at man ikke kan tale generelt om hvordan folk kører men nede i mit distrikt (ringsted-næstved) går der om sommeren ikke en time imellem at 2 motorcykler bare giver den fuld smadder ud af ladevejen og tilsidesætter alle andres vit til foredel for morskab...

• #43   29. nov 2006 om det er by eller landevej, jeg køre på baghjul og laver brænder alle de steder jeg kan komme afsted med det hvis folk ikke kan klare det, ja men så meld mig dog så tager vi den derfra, HADER de små "politimænd" som hopper ud forand en og råber og skriger, hvor efter de sætter sig i bilen og sniger sig hjem på 3 bajere, føj

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#44   29. nov 2006 så spørger jeg igen hvad er mest rimeligt?

en scooter giver den gas på en landevej om eftermiddagen

eller et par mcer trykker den alt for sidsygt af ca. 200-230km/t gennem en by?

• #45   29. nov 2006 Det sjoveste, er når man ser en scooter-dreng stå ude i vejsiden med en betjent ved siden af sig..Se det slukørede ansigt der kigger langt efter falckbilen der kører væk med scooteren bagpå..Hen til nærmeste synshal,,hæhæhæ...Til synshallen og blive skilt ad,,og få plukket det dyre hebo-tun. Så vente på bøden og falck-regningen,,og for slet ikke at tale om de dyre stumper der er konfiskeret..hæhæhæ..Kender en knægt der har prøvet det 2 gange nu, næste gang blir scooteren konfiskeret,,så han kører standard nu..haha..
    Han arbejder efter skoletid, jeg spurgte ham om at hvis han dividerede sin timeløn op i samlede bøder, hvor mange timer han så skulle arbejde..Han så meget sur ud..
    .o)))
    Ved godt det lyder lidt ond Lars H, men du ber selv om det...

• #46   29. nov 2006 line må nok gå til bekændelse, jeg har faktsik kørt 55 km på en cykelsti... men til mit forsvar var det altså på en cykel og ved normal fremdrift.... dvs egen fremdrift (prutter var ikke en del af det)

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#47   29. nov 2006 Thomas J tror du ikke også jeg gør det med alle de mennesker der skal ligge og leje politi mænd?

men i må da også selv kunne huske hvordan det var at være unge med knallerter...

hvis ikke så prøv at tage jeres mc på en lang tun fx 40km hvor i kun kører 30-35 stykker og se hvad jeg mener

• #48   29. nov 2006 jonas bare indrøm, du slog da en lillle en?

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#49   29. nov 2006
    Michael * ved det ewlsker det også selv for indtil videre har ikke en politibil været så tæt på mig så det kan kaldes en jagt...

• #50   29. nov 2006 lars h jeg har haft mange scootere og alle var tunede, for min skyld må du køre lige så stærkt du vil, det eneste jeg spurgte om var din krumtap

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#51   29. nov 2006 hvis i efter den tun kan sige med ærlighed i sindet at i syntes at 30 kn/t er en anstændig hastidhed så kommer i da bare lige forbi mog så kan vi bytte lige over mc til knallert kan tilmed gå med til at i får alle begrænsningerne i igen

• #52   29. nov 2006 lars h jeg har kørt 90 km lange ture et par gange på en gammel skod fz 50'er som ikke kunne kommer over 25 kmt. det var da meget hyggeligt.... men sindsoprivende er det vel ikke ligefrem

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#53   29. nov 2006 Thomas J fair nok endelig en fornuftig sjæl iblandt alle de tosser der ikke selv kan huske hvordan det var

• #54   29. nov 2006 220-230 igennem en by lars kan du ikke bare fedte ind i dit eget forum igen... også lade de voksne hygge sig her

• #55   29. nov 2006 lars h syns slet ikke 30 km/t scootere burgte eksister, gør som resten af vores nabo lande 125cc mc fra 16år, og et "rigtigt" kørekort", det tror jeg giver mere ansvarlighed

• #56   29. nov 2006 thomas j... jeg kan ikke helt huske det.. så kan jo ikke udelukke det med sikkerhed. dog vil jeg vove den påstand at det ikke var det der gjorde udslaget

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#57   29. nov 2006 hmm hvis du ikke tor mig så kan du da bare komme forbi til sommer og se.... der er så masive problemer med dem så politiet var har en uge i træk med fotovogne

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#58   29. nov 2006 i sverige må man køre 250 ccm fra man er 16 ... danmark er der eneste land i eu hvor 30knallert er det eneste transportmiddel der tilbydes unge til 16-17 årige

• #59   29. nov 2006 jonas prøv det tror nok det skal give 5 km/t ekstra på toppen

• #60   29. nov 2006 ja jonas indrøm det nu bare hehe de rå pruttede smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#61   29. nov 2006 du cyklede bare 20km/t åg så slog du en ordentlig ekkert imens du overhalede en ryger der var i færd med at tænde sin smøg og afsted gik det

• #62   29. nov 2006 ok afsløret jeg åd bønner og kinakål som en besat dagen for inden. ud over det fik jeg selvfølgelig også en helvedes masse chilli så der virkelig kunne blive sat gang i gas produtionen... så er kaninen vist kommet op at hatten som man siger

• #63   29. nov 2006 syntes da det er ok, min kæreste kører også scooter(tunet) og hun har samme mc dragt på når hun kører scooter som når hun er bag på mcen osv. asfalten gør squ lige ondt uanset om det er på scooter el mc man vælter.
    men nu vi snakker om skører syn har jeg selv været med til at få folk til at glo, for år tilbage havde jeg min mc stående i en garage ca 1½ km fra min bopæl og når jeg skulle ud at rille på mc tog jeg trædecyklen derhen i fuld læderdragt,støvler osv osv, det fik satme folk til at glo

• #64   29. nov 2006 lars h, ja det er rigtigt nok men det er jo vores alle sammens beskytter Rene lakur sell (ikke stavet rigtigt sorry) som står bag det i første omgang, han er jo så fornuftig, FUCK DET FJOLS

• #65   29. nov 2006 johnny f ha ha ha ha det giver sgu 5 kokkehuer

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#66   29. nov 2006 johnny F hehehe ville sq næsten give penge for atvde det på video lige som ghostrider der trak imod en betjent på´hans Bmx smiley

• #67   29. nov 2006 Hehehe johnny det er go griner.... det er jo heller ikke fordi det ikke er okay ser bare sjovt ud

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#68   29. nov 2006 Thomas J ja men syntes at kanllert kørekortet afspejer meget fint 30km/t sys vi skulle have et bedere kørekort system, vi skulle ud på vejene og følge de normale hastigheds begrænsninger (motorveje dog undtager da dette bliver for farligt for alle)

• #69   29. nov 2006 Nu har jeg selv været ejer af en Suzuki SMX, og jeg har ALDRIG nogensinde hørt om nogen, der har fået sådan en til at gå 200 km/t - end ikke med det vildeste tun! Motoren på sådan en fætter er i bund og grund ikke særlig godt bygget til performance..
    Tror det der er en røver.. smiley

• #70   29. nov 2006 lars h det er jo ikke et kørekort man får til en 30´er men et bevis på at man har modtaget undervisning. 125cc (max ca20 hk) og et rigtigt kørekort som man kan miste, fra man er 16 det ville være fint

• #71   29. nov 2006 lars h... det er jo det 45 knallerten er til

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#72   29. nov 2006
    jonas greve W ja men man kan først få 45 knallert kort når man er 18

• #73   29. nov 2006 ja sådan er det jo... i øvrigt er det da for latterligt det lort af en scootter skal ligge der og flyde.. så sæt dog grænsen op til 60-7o stykker så den ikke ligger i vejen.. og den kan jo sagtens kører det vis man lige laver den "normal" igen

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#74   29. nov 2006 ja bedere end med beg... de fleste knallerter man kan købe i dag med gear spytter olie fordi de er blevett begrænset på de undeligste måder...

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#75   29. nov 2006 Thomas J kunne ikke være mere enig...

alle de regler og begrænsninger minder mig om min x-es forældre... hun var 16 og hun måtte ikke være ude senere end 11 ½12 på trods af at jeg var med...

• #76   29. nov 2006 lars h??? ser jeg ikke onget galt i... kan ikke se hvad forskel det skulle gøre at du var med

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#77   29. nov 2006 den indstillign der kommer helt an på hvor moden man er tror jeg...

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#78   29. nov 2006 sys bare at det bliver en tand for meget nå man altid skulle sove hos hende hun måtte sq ikke engang sove hos mig...

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#79   29. nov 2006 -gad vide hvorfor..... smiley syntes bare at overbeskyttelse bliver for meget når man når til det punkt hvor man vil styre sådan noget for st eget barn.

• #80   29. nov 2006 lars... muligvis.... eller også kan de ikke lide dig : ) og så har det jo også noget at gøre med hvor man bor og den slags. meen når det kommer til 16 årige pige børn ja så ville jeg som forælder i hvert fald have et vågent øje med hvad hun render og laver og med hvem. jeg kender godt jer unge liderlige drenge... : )

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#81   29. nov 2006 hehehe jonas greve W

forstår dig skam godt med det synspunkt men det underlige er at de elskede mig rent persontligt jeg blev med glæde inviteret med til alles fødselsdage...

men det bunder nok ud i at de bare vil hendes bedste tak for at lade mig indse det (kender en jeg skal undskylde til nu.

god nat de herre (og dame))...

• #82   29. nov 2006 gnat gnat

• #83   29. nov 2006 Lars H
    Måske var de bange for at hun skulle køre rundt bag på din Rmx med 200 km/t og politiet i hælene...

• #84   30. nov 2006 smiley

• #85   30. nov 2006 Netop, Stefan!

Skvattede en gang på scooteren med ca 40km/t, kun iført cowboybukser og alm jakke... Trods farten fik jeg så store sår på mine knæ og albuer, at jeg ikke kunne arbejde 14 dage efter. (svært at bøje benet, når knæet er blevet til et stort sår...)

Havde jeg haft ordentligt sikkerhedsudstyr på, havde jeg nok bare grint af det og fortsat min dag som om intet var hændt smiley Er heldigvis blevet klogere siden og kører heller ikke som om jeg er udødelig længere... smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#86   1. dec 2006 Martin K

1 kunne aldrig finde på at køre 2 på en knallers selvom den er bygget til det...

2 har aldrig haft politiet i hælene som jeg skrev tidligere

3 jeg ser heller ingen forskel på at vælte på scooter eller mc med 40

• #87   1. dec 2006 jeg har sgu kørt 2 på knallert mange gange... det har jeg så abselut intet problem med... de fleste er jo fo fanden bygget til det. syntes det er fuldkommen åndsvagt at det så er ulovligt. (og jeg det er ikke det samme som at en mc kan kører 200+ og at det så er åndsvagt at man ikke må det)

Kommentér på:
Mystisk... eller ??

Annonce