{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.094 visninger | Oprettet:

Polering af MC {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg har lidt spørgsmål til loverfladisk lak polering.

Jeg har min Blackbird fra 2001, nu med 67k, jeg skulle haft denne mc malet for nogen år siden, men desværre ikke kommet til skud, endnu, dog stadigt planen på sigt.

Jeg er nr. 2 ejer af cyklen, så den har jo lidt ridser histe pist . Nu kommer spørgsmålet, er det nogen tæt på mig i Korsør, som kan hjælpe med en polering til en fornuftig peng, eller nogen som har transportable pudse grej, som kan hjælpe mig at få cyklen til at lys fint igen hjemme hvor jeg bor. Ved at jeg ikke kan fjerne alt, men kan kun blive bedre.

Men hvad koster en sådan typisk omgang, hos et autolak firma eller eller en som kan gøre dette privat, og ved hvad de gør.

Jeg får sikkert at vide, bare igang med at polere selv, ja normal vask, voks behandling, men sådan en fin pudsning vil jeg helst ikke gå i krig med. Aner slet ikke hvad man skal, så holder helst fingrene væk fra ting jeg ikke har kendskab til, eller set blive gjort som man kan lære af.

Tak

Mvh

Hans


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polering af MC
  • #1   1. feb 2016 Hvis ikke du finder nogen i nærheden, og desuden kommer til det midtjyske i løbet af mc sæsonen giver jeg gerne en hånd og deler ud af det viden jeg har på området, har da efterhånden poleret en del og samlet lidt til huse som kan prøves så kan du jo selv bedømme hvad der er nemmest at arbejde med, jeg bruger meguairs, sonax og poorboys, kig evt på cleanyourcar.co.uk

  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #2   1. feb 2016 Hvis du har mod på at gøre noget selv, skal du kikke på www.bilvask.nu de produkter han forhandler er helt fantastiske, selv bruger jeg porboys.
    Mellem eller fin slib til at starte på, Black glase, voks og lakforsejler til mørk / sorte farver, så får du et resultat der siger spar ES. Følg hans anvisninger og du kommer sikkert i havn smiley


  • michael N
    michael N Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Svar: 15
    #3   1. feb 2016 hvor sørgeligt at man ikke er i stand til at vaske og pudse sin motorcykel selv.

  • #4   1. feb 2016 Der er ikke forskel på at polere ridser og vaske en MC i din verden michael?

  • #5   1. feb 2016 Hej allesammen,

    Topic har ikke med vask og pudsning at gøre. Det har med polering af min lak for at fjerne lidt ridser som cykel har fået. Og nej jeg er ikke klog nok til det. (Lidt ironisk må man vel være).

    Eller stort tak for hjælpen og alle tips, jeg kigger straks på mine muligheder.

    Mvh

    Hans


  • #6   1. feb 2016 michael N
    Hvad er det for en dum kommentar at komme med

    hvis man ikke har prøvet at poler før eller lige ved hvordan man gøre er det da altid bedst at få hjælp

    De fleste mcèr har plastik dele og har du ikke brugt en maskine før kan det nemt galt hvis man fx trykker for hårdt eller det køre for hurtigt

    og i stedfor at sidde og komme med dumme kommentar så få lagt din mc her ind hvis du har en...


Kommentér på:
Polering af MC

Annonce