856 visninger
|
Oprettet:
Sommer, hvor bliver du af :( {{forumTopicSubject}}
Nu kan det snart ik blive mere deprimerende..
cyklen er for længst gået i vinterhi (jeg skulle være gået med) og står og er klar til den første dag med godt vejr og nogenlunde varme, og jeg bliver bare mere og mere deprimeret jo dårligere vejret bliver, forstår ik hvordan I har kunnet holde det ud, jer der har kørt i mange år...
Vh. Den vinterdeprimerede Kenneth
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.881
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
Charlotte
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.221
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 133 Svar: 258
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 99 Svar: 302
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Selv om Marts kan være kold, kan man leve med meget, når bare man kan rulle igen
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 36 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 591
1 marts så jeg på og så må vejret bare være godt.
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.166
og så lige have liv i geden i ny og næ!!
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.735
Der gik nemlig rigtig lang tid i år før sæsonen startede!!! Ber til at det ikke bliver det samme.
Sommer, hvor bliver du af :(