1.145 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

DYREMISHANDLING!!!!! DYREMISHANDLING!!!!!

Ved godt at der findes 1000 klip på nettet af div svineri imod dyr,men hvad fanden kan man gøre for at stoppe det lort?
Ja,man kan lade være med at købe noget der har pels osv. men det sker der jo ikk en skid ved!
Jeg har meldt mig ind i www.dyrenesbeskyttelse.dk
Koster faktisk ikke ret meget om året(160 kr),og vil opfordre jer til det samme.
Men det batter jo ikke en skid,det er stadig dyr der bliver tævet halvt ihjel og pelset i levende! Kan vi gøre noget eller skal vi acceptere at sådan er det?
Har sku allermest lyst til at tage afsted og slå alle de lede svin ihjel,men det holder jo heller ikk rigtigt...

ADVARSEL!!!!!!!!!

Følgende klip er absolut ikke for sarte sjæle!!!!!!!!!!!!

Indeholder grov svineri fra pelsindustrien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DYREMISHANDLING!!!!!
  • #1   13. dec 2006 <b> www.wspa.dk </b> !!!!

• #3   13. dec 2006 Jeg kan sgu ikke ydtrykke min vrede lige nu, men jeg vil sig at jeg så 20 sekunder af filmen hvorefter jeg stoppede - det var fandme for meget. Jeg meldte mig ind i Dyrenes Beskyttelse lige bagefter.. Fuck om jeg nogensinde får carbon på min MZ, det her er vigtigere.

• #4   13. dec 2006 Theis....
    Så har mit indlæg ikke været helt forgæves....
    Takker

• #5   13. dec 2006 Pælser mink hver weekend og det vil jeg gøre så længe der er arbejde til mig....

• #6   13. dec 2006 De skulle ha så mange tæsk de svin! men ja alle burde være medlem!

• #7   13. dec 2006 ja da... kunne ikke se linket i indlæget så ved ikke hvad det handler om.... Men de bliver gasset med CO2, smertefri hurtig død...

• #8   13. dec 2006 Okay.... Men sådan forgår det (forhåbentlig) ikke nogen steder i danmark...! Kan ikke se hvorfor man skulle gøre det, må være syge mennesker...

• #9   13. dec 2006 Klippet har været i fjernsynet for noget tid siden da der var en udendelse om samme emne.
    En ting er helt sikkert, minkene her i dk lider ikke.
    Stakkes Hunde osv. der bliver pælset levende i den film. De har et andet syn på dyr i østen end vi har her og det er godt der er nogle der forsøger at lære dem noget andet.

• #10   13. dec 2006 Moto: den er jeg med på smiley

• #11   13. dec 2006 Jeg så det hele kun for at ære disse dyr Jeg bliver gal og for det helt vildt dårligt.Man snakker tit om at bare man fik fat i nogle af de syge folk,men ville være godt hvis man nu kunne tage sagen i egen hånd og finde bare nogle af de steder der er Man skal kun til Tyskland der pelser man levede bl.a hunde og katte.Jeg ville uden snak sørger for at de folk aldrig mere fik mulighed for at gøre det igen.
    Jeg ved godt der er mange foreninger der gør hvad de kan for alle de dyr rundt omkring i verden.
    Jeg synes personligt ikke det er nok. Der skal andre boller på suppen finde nogle af de steder og sørger for det ikke sker mere de steder med det samme

• #12   13. dec 2006 Synes det virker forkert at blande motorcykler og dyremishandling sammen... God ide, men så alligevel..

• #13   13. dec 2006 Synes det er en kanon ide Kunne man lave en kæmpe tur med rigitg mange cykler og derved samle penge ind til en forening ville være så fedt Det er bare min mening

• #14   13. dec 2006 skal laves lige som det bliv gjort i starten af 90'erne
    Med karvanen fra det norlige jylland til københavn der var vi ca 4000 motor cykler bare for at klage over for høje priser på bl.a motorcykler.Dette emne med dyr er klart mere vigtig

• #15   13. dec 2006 Mahatma Gandhi Sagde engang disse vise ord:

<i>The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated.</i>

Hvilket på dansk betyder noget i stil med: " Storheden af en nation og dens moralske fremskridt, kan udmåles ud fra dens måde at behandle sine dyr på"

Ovenstående citat passer faktisk rigtig godt på det som der sker i mange asiatiske lande, og andre lande i den tredje verden.
    Jeg mener ikke at disse mennesker der behandler dyr på den måde som de gør, er syge eller specielt barbariske mennesker, jo efter vestlig standard er de, men ikke lokalt set.
    Det man skal huske på når man sammenligner, er at mange af de her mennesker, ikke har andre muligheder, de lever i et samfund hvor folk dør som fluer pga fattigdom og hungersnød.
    Når man oplever <b>mennesker</b> der dør omkring én, og man selv må kæmpe en daglig kamp for at overleve og forsørge sine kære, ja så tror jeg faktisk at det er helt naturligt at man får et lidt andet syn på dyr. For dem er dyr en ressource, der er med til at sikre deres egen overlevelse...

Når det så er sagt, så mener jeg naturligvis også at det er ganske forfærdeligt at de stakkels dyr skal lide sådan, jeg elsker dyr, og bruger en stor del af mit liv på dyr(Uddannet hundefører instruktør).

• #16   13. dec 2006 Det tager ikke mange sekunder at skære halsen over på et dyr inden man pelser det - det var da det mindste man kunne gøre. Jeg har sådan set ikke det store imod at dyr bliver slået ihjel, men man skal udvise respekt. ... jeg er stadig voldsomt harm over den film..

• #17   14. dec 2006 Jeg syntes dyremishandling er noget lort, men syntes det er sjovt at folk bliver oprørte over det end katastrofen i dafur, børnemishandling, menneskehandel, fattigdom og krige.

På en måde syntes jeg det er lidt dobbeltmoralsk at folk går så meget op i dyrs rettigheder, men stadig har fulge i små bure, hunde i byen, spiser kød og går i læder.

Alt opdrætning af dyr, med det ene formål at fede dem op i en stald og slå dem ihjel er vel forkert? om det så sker hurtigt.

• #18   14. dec 2006 sorry martin men er ikke enig..... syntes der er stor forskel på at rykke skindet af et dyr som et ved fuld bevidsthed og som stadig ligger og er levende i bag efter.... bare uden skind/pels og så at fx. give mink CO2 så de sover stille ind og er døde inden man pelser dem.... men det er sikker bare mig

men MOTO lyder i hvert fald godt..... også at det bliver i odense.... så slipper os fra jylland i hvert fald for at køre så langt og for at betale broen...... men så skal der da tv dækning på så vi kan oplyse alle om dette problem...... så kan vi vel også lige tage den med de høje afgifter med når vi r i gang.... hehe.... arj bare gas.......

• #19   14. dec 2006 Tjaaa... Om det sker i tyskland så er det ihvertfald ulovligt...

Har været på en minkfarm hvor de gav dem stød så de døde øjeblikkeligt.. virkede ret barbarisk, men de hverken skreg eller noget, de fik et spæjt, og så var det, det.

Omvendt har dyrenes beskyttelse også lavet nogle events hvor de bryder ind på en mink farm for at lukke dyrene ud, hvilket er mindst lige så syndt da de dør af sult ude i naturen...

Jeg er absolut en dyre elsker, men mener stadig at dafur er et endnu større problem, men jeg ville da helt sikkert køre med for at vise min støtte til de kære små.. Men al stordrift er dyre mishandling.. De bøffer vi smider på grillen vil vi jo så gerne have, kommer fra maren malke ko fra en eller anden morten korch film... men virkeligheden er en ganske anden..

Men helt sikkert at lave nogle fælles ture til fordel for noble sager er en fremragende ide.. kan være at vi også skulle lave en til fordel for amnesty international, en forening som jeg mener er fremragende og uden bullshit så at sige.. har været medlem i 5 år nu..

• #20   14. dec 2006 Sådan nogle svin skulle selv pelses og smides i en bunke i solen , så de selv kan mærke ...
    HVORDAN HELVEDE det er ...
    har lyst til at skyde nogen men lige lidt hjælper det vel ?

• #21   14. dec 2006 Ja jeg må også erkende at jeg ikke kunne se ret meget af det indlæg... det er vild rystende og jeg mangler ord - men gøres der noget mod disse ondskabsfulde mennesker så er jeg med....

• #22   14. dec 2006
    Moto: Super godt initiativ!! Vil da være super med kombineret tur/indsamling. Vil folk donere mere end f.eks 20 kr er de jo også velkomne til det.
    Er meget imod dyremishandling og desværre forekommer det oftere end vi ser/tror, det får jeg desværre for tit bekræftet på mit arbejde.
    Jeg støtter op!

• #23   14. dec 2006 Det er dybt rystende.. mangler total forståelse for sådanne - fuck (vil ikke engang kalde dem mennesker) der gør sådan mod dyr ...
    godmorgen Ane smiley

• #24   14. dec 2006 Skide godt initiativ, MOTO!!! Count me in!

Hvis det skal blive til nogen, bør der gøres opmærksom på turen andre steder end her på MCG.. Måske man burde lave en simpel hjemmeside, der kunne informere lidt om turen, hensigterne osv?

Har set den film før (regner med det er den samme), og havde det meget skidt bagefter.. Det er er simpelthen definitionen på ikke at have nogen respekt!

• #25   14. dec 2006 pels. tja det i videon er sku forkert helt sikkert. og de menesker der gør det burde jo skydes med et haglgevær fyldtop med salt og koges. men for at tage et eksempel ang. mink. tjaaa jeg går sku ik med pels så¨dem tænker jeg skuik lige over. men nu når de her dyre aktivister lukker et par tusind mink ud og det halve af dem dør da de ikke kan klare sig i det fri og de andre udrydder 2 måge kolonier hvem har de så hjulpet.

• #26   14. dec 2006 Naturen kan sku passe sig selv ... der er sku ingen dyr der flår huden af hinanden i live .. for at lave frakker af dem.
    har ihvertfald ikke set mink med måge-frakke for nylig

• #27   14. dec 2006 Jeg mener også det er chokerende det på videoen (hvis det er den jeg tænker på, han set den før og lyster ikke at se den igen - Det er den hvor hunde bliver palset levende)

Men Kristian (Aalborg) R - Det jeg tror TEDDY mener er ikke at naturen ikke kan klare sig selv, det er det at hvis flere tusind mink bliver sluppet løs, så er det ikke naturligt, så er det menneskeskabt og det kan naturen ikke altid klare..

• #28   14. dec 2006 Jeg fangede den godt nok , men naturen skulle sikkert selv kunne klare sig uden påvirkning fra mennesker , bestanden som er skabt til det ene formål altså frakker til duller med hang til pelsmåtter
    osv... kan selfølgelig ikke lukkes ud i det fri , da naturen ikke kan kapère så meget
    men nu det jo ikke mink der pelses levende her !
    men vaskebjørne og andre og mere truede dyrearter ikke ment at andre dyr skal pelses levende bestemt ikke
    Men det dælme sørgeligt at nogle fjolser fra den 3.verden stadig er totalt tilbage i stenalder-stadiet

• #29   14. dec 2006 Kristian (Aalborg) R - Jeg regnede godt med at du fangede den.. kunne bare ikke lade være med at kommentere det smiley

Jeg ved godt det ikke omhandler mink, men jeg er for så vidt angår fuldstændig ligeglad om de fremavler dyr til pels af mink, kaniner, køer, heste, hunde, katte osv osv. - det eneste der tæller for mig er at dyrene bliver behandlet godt mens de lever, og ikke skal lide når de skal dø.

• #30   14. dec 2006 Nemli :)) dyr uanset hvilke så fortjener de bedre end det filmklip der
    MOTO = godt initiativ , glæder mig til at høre mere om turen til Fyn hva med bropengene ? ville hellere smide dem i kassen til DB , men vil også gerne være med til træffet hmm.. hva mon de siger til 4 nordjyder på èn cykel hehe eller er pocketbikes gratis , da man bare smutter under bommen hehe

• #31   14. dec 2006 Er først kommet hjem fra arbejde nu her,og ser at min tråd har udviklet sig til et arrangement for DB....Ej hvor godt. Jeg lavede den i den forhåbning om der måske ville være et par stykker der ville joine DB,og det virkede må man sige...
    Jeg syntes det initiativ med fælles turen lyder kanont,klubben og jeg er selvfølgelig også med....

• #32   14. dec 2006 Kanon initiativ Moto..!! Jeg er helt sikkert med på den...

Vh.
    kenneth

• #33   14. dec 2006 MOTO: Sender lige en mail, så finder vi nok ud af noget...

• #34   14. dec 2006 søren p. dobbelt moral. hehe det er gas. mmen dit profil billed han har da en rævehale på huen

• #35   14. dec 2006 Teddy....He-he...øøhh
    Den er vist fundet som en selvdød meget gammel ræv,som har levet et lykkeligt liv i fred og idyl..
    smiley

• #36   20. mar 2007 Nu vi snakker om dyre mishandling, så er her en rigtig grov video med delfiner..

Ikke for sarte sjæle..
    Skræmmende nogen kan gøre sådan

http://www.glumbert.com/media/dolphin

Kommentér på:
DYREMISHANDLING!!!!!

Annonce