848 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Er jeg blevet sart ???? Er jeg blevet sart ????

Måske er jeg blvet lidt sart på mine gamle dage, men i dag syntes jeg satme at fragt firmaet DPD nåede nye dybder !!

Der forsvinder pakker hos dem i et væk, men det kan da være at de har svært ved at styre det og de erstatter da også pakkerne !!

Men under levering af pakker til mig i dag beslutter chaufføren sig for at han skal af med vandet så han stiller sig lige midt i vores indkørsel og pisser !!!! 10 skridt til højre og han var bag værkstedet og det kunne da til nød gå.........Da jeg desværre har en kunde i telefonen når jeg ikke ud tilham, men jeg skal da ud og låse pakker ind og findet det helt ærligt noget ulækkert at der sejler en flod af pis ned gennem indkørslen !!!!

FØJ DPD !!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg blevet sart ????
  • #2   15. dec 2006 Kan man ikke klage over chaufføren??
    Det er da for klamt

• #3   15. dec 2006 Arj, det synes jeg også er lige groft, nok at stå i indkørslen hos en kunde og strinte. Det er lige i overkanten...

• #4   15. dec 2006 har sendt følgende til DPD

Hej DPD,

nu må i sgu lige ha os undskyldt !!! Men en ting er at pakker forsvinder i et væk, det kan jeg gå med til, de bliver trods alt erstattet.
    Men i dag under levering af pakke nummer 017600002359219 bliver jeres chauffør trængende og vælger derfor at stille sig midt i vores indkørsel og lade vandet !!! 10 skridt til højre og han kunne ha stået bag vores værksted og gøre det, dette kunne da til nød være okay.

Jeg finder det mildest talt ulækkert at komme ud for at låse pakker ind og så sejler der en sø af pis ned over indkørslen

Kim N. Olesen

• #5   15. dec 2006 Sådan Kim, så kan de lære det..

• #6   15. dec 2006 belært af bitter erfaring så hjælper det bare ikke en skid at være efter DPD !!!

De er uden tvivl det fragtselskab der er udstyret med det dårligste support til deres kunder, en overgang sende jeg mellem 150 og 200 pakker i ugen fra vores tyske lager og ud til danske kunder, de 50 af dem der skulle til Sjælland forsvandt gang på gang og jeg var jo efterhånden ved at være ret sur så de fik jo at vide at de jo måtte finde den chauffør der var ved at starte en dækhandel......hvortil de blev meget ophidsede og ikke ville svare på min opkald længere. Man skal satme ikke være kriminal assistent af 1. grad for at regne det ud, når 150 pakker går ind i kolding pg kun dem der går øst på forsvinder, så er der satme en chauffør der selv regulerer sin løn !!!!!!

• #7   15. dec 2006 Det er sku da for meget. Kan godt forstå at du ikke vil finde dig i det. Skriv endelig hvis du får svar. Kunne være sjovt at høre hvordan de vil håndtere sådan en sag.

• #8   15. dec 2006 Du er vist ikke den eneste der har problemer med dem....

(link fjernet)

• #9   15. dec 2006 tjaaa...

det er måske en af grundene til at vi har mere end rigeligt at køre med i post dk transport

• #10   15. dec 2006 Mistede også 1 ud af 2 dæk fra tyskland med DPD. Men har derimod modtaget en pakke fra UPS der blev bestilt en mandag morgen fra USA, og stumpen blev monteret på cyklen onsdag middag........æd den DPD..

• #11   15. dec 2006 DHL levere dag til dag fra hele verden. kommer også an på hvad man vil betale osv.

• #12   15. dec 2006 sart ja. nå rman skal skal man........... nej det er sku rigtigt han kunne sku stillet sig op af en hæk eller ligende

• #13   15. dec 2006 han skule lige ha gjort det på min matrikel så var den gamles 8mdr kliner munsterlænder hvalp blevet sluppet løs hehehe

• #14   15. dec 2006 Det er da den mest ubehøvlede optræden jeg længe har hørt om. Sådan kan man bare ikke opføre sig ude ved en kunde. Jeg er ret sikker på at hos mange andre mere seriøse firmaer ,ville sådan en opførsel udløse en fyreseddel, og med rette.

Mvh. Michael.

• #15   15. dec 2006 man kan bare ikke være så pissetrængende!!!

man kan da altid lige trække den 10 mere... hvad gør den mand hvis han er i biografen eller til koncert????

• #16   15. dec 2006 sådan noget svineri, han ku vel lige ha holdt på det 2 min til han var væk fra kunden.
    håber din klage bliver taget til efterretning

• #17   15. dec 2006 Man skulle lige have haft en paintball eller et luftgevær. Så kunne han stå der og danse mens han pisser på sig selv.
    Det havde jo nok også været nemre for mig bare at luke min "lille" hund DIMSE ud. smiley Så skulle han sku nok få pjortet ind....:-P

• #18   15. dec 2006 ja så var der svar fra DPD

"Jeg har lige talt med den vognmand der kører i området, han beklager det skete men siger samtidig at han gik om bagved, han lover det aldrig sker mere. Blot til info

Mvh

Hanne"

hvilket er LØGN.......han stod netop ligge ved siden af hans grimme Iveco og IKKE omme bagved.

• #19   15. dec 2006 Jo jo han gik om bagved... men kun bagved bilen. det svin......

• #20   15. dec 2006 Næste gang han leverer en pakke til dig, giver du ham et los i kuglerne, så han kan lære at opføre sig ordentligt! Det er kraftedeme da for klamt det der, jeg var gået fuldstændig amok hvis det var mig!

• #21   15. dec 2006 Du er bare blevet sart.....

• #22   15. dec 2006 nu vil jeg ikke forsvare at han stod og pissede i din indkørsel, men det er nu heller ikke sjovt at køre rundt hele dagen uden adgang til et lokum. Er lige stoppet ved post dk efter 4 år, med lånte lokummer hos kunder! ikke fedt, men har dog ikke stået og pisset i en kundes indkørsel!!

• #23   15. dec 2006 til martin

JO!!! for 5 gang i denne uge sad jeg i kø på vej fra odense til vejle, fordi en eller anden blødning ikke magter at køre ligeud! jeg skulle bare pisse da jeg kørte, men jeg tænkte "det går nok" 1 time senere var jeg ikke kommet voldsomt meget videre... jeg var da så småt også begyndt at blive gul i øjnene:-)

Kommentér på:
Er jeg blevet sart ????

Annonce