{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler du en hund?
  • #1   20. dec 2006 Nååååå ... hvor er de søde.. kunne helt sikker være en god legekammeratinde til vores 2 labradore .. men har "desværre" nok i de 2 banditter..

  • #2   20. dec 2006 Det er sgu en flot hund du har, og kunne godt tænke mig noget ala amr.bulldog på et tidspunkt. Men i en 60 m2 lejlighed i Odense C går der ikke mange dage før sådan en ville have ædt alt indbo...

  • #3   20. dec 2006 de ser fine ud

  • #4   20. dec 2006 Dansk kennel klub......

  • #5   20. dec 2006 Pris ??

  • #6   20. dec 2006 Fenris> Hvorfor skriver du "Dansk Kennel Klub" ?

    Det er AB´ere, de er ikke FCI anerkendt, de har deres eget forbund.
    Men nu ved jeg naturligvis ikke om de her overhovedet har stambog, men jeg tvivler til 4,5K... Men de ser rigtig søde ud, og det er rart at se at sælger forholder sig kritisk til evt. købere... En AB er for 90% af ejerenes tilfælde, ikke en førstegang hund, stambog eller ej. smiley


  • #8   20. dec 2006 Det er min "førstegangs-hund", men det kræver en del! F.eks. vil jeg STÆRKT anbefale at man går til træning med sådan en, for den kræver sit. Men de er rigtige gode til børn, postbude og skraldemænd. Matti, (min hund) siger ikke et pip. Og så er han altid glad, som om han lige har vundet i hunde-lotto. Og ja, de er uden stambog... Men det er også lidt en "gårdhund" (yarddog) og er meget alsidige, og tåler det meste... Men spørg endelig hvis der er noget, og skulle man have lyst, kan man bare kigge forbi mig, så får man et indtryk af hvordan sådan en hund bliver, når den er fuldvoksen. Der er et enkelt billede, på min profil, hvor man kan se Matti, imens vi bidetræner!


  • #9   21. dec 2006 Hehe .. vores nabo har også sådan et bæst smiley den er også ALTID glad og vil meget gerne snakke .. men den er stærk som en okse .. men der er sgu intet ondt i ham!

Kommentér på:
Mangler du en hund?

Annonce