953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjelm rem klemmer. Hjelm rem klemmer.

Har købt mig en Carberg Duke flip op hjelm.
Men efter at have været på Bakken samt en køre tur idag klemmer hagerem/låserem gevaldigt på halsen har sat den yderste position....

Men nej den klemmer stadigvæk, findes der en hageremsforlænger??

Eller andre gode muligheder er velkomne.
Har en Carberg v2rr hjelm fuldface men der er er masser af rem. Så derfor købte jeg det samme mærke.
Takker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm rem klemmer.
  • Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 74
    #1   18. mar 2016 Jeg kører med en Shoei hjelm med D-rings lukke,tror jeg det hedder,og det er meget behageligt at køre med,da det fylder meget lidt.
    Men om man kan lave din om til det,ved jeg ikke.

• #3   19. mar 2016 Måske er den bedste løsning at bede fruen om at sy lidt ekstra rem på. smiley

• #4   19. mar 2016 Jeg ville bestemt ikke begynde at lave om på hjelmen. Hjelmen er godkendt som der er leveret. Når man selv forlænger hageremmen har man igen garanti for at forlængelsen holder ved en ulykke.
    Sælg hjelmen og køb en ny.

• #5   19. mar 2016 Fint nok Matthias, men..... - Har du nogensinde hørt om et tilfælde hvor en motorcyklist kom til skade, fordi en forlænget hagerem ikke holdt under en ulykke ? Nej vel ? Det tænkte jeg nok.
    Det er sådan lidt ligesom myten om, at en svane kan brække armen på en voksen mand, med et slag af sin vinge. Alle kender myten, men ingen kender en, der har fået brækket armen af en svane

• #6   19. mar 2016 Det har jeg ikke, fordi jeg endnu ikke har hørt nogen gøre noget så dumt.

• #7   19. mar 2016 Takker for alle svar både de DYRE...( som at købe en ny hjelm).

Men efter meget møg og massen håber jeg den er der prøver en tur rundt på øen i morgen.

Kommentér på:
Hjelm rem klemmer.

Annonce