Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er jeg sq kørende igen..:-)
  • #1   5. apr 2016 Husk at hold farten som skiltende siger smiley

• #2   5. apr 2016 Tillykke med kværnen Nicky smiley

Ostepops: Er de ikke bare vejlederne de tal? smiley

• #3   5. apr 2016 Haha troede jeg. Men fik jo "taget"
    Kortet i efteråret og kørerlærer og politi siger det er max grænser man må kører smiley

• #4   5. apr 2016 Ja den del er jeg ved at ha styr på.... Lidt sjovt at tænke på at den her knallert, netop har den samme opgivet tophastighed som det der stod på den sidste bøde.. (252 km/t)

• #5   5. apr 2016 Hvordan fanden har de målt dig til så meget. Troede de stoppede ved 200
    Med at forfølge smiley

• #6   5. apr 2016 Det var satme også noget af en hastighed at blive taget med smiley Må man spørge hvad straffen lød på?

• #7   6. apr 2016 Overhalede en civil sort BMW, og han havde kamera i forruden, og grundet lidt trafik på E45 var der pludselig meget blåt bag mig...

6 klip i første hug.. 1/2 års ubetinget frakendelse og 13.500 til statskassen..

• #8   6. apr 2016 Puha. Det var sgu en dyr omgang smiley
    Håber ikke at det gik ud over job eller noget.

• #9   6. apr 2016 #7 ,, hvor stærkt kunne bimmeren køre !?

• #10   6. apr 2016 Også sindssygt at bilen kører
    Så stærkt. Er han klar over bremselængde og hvor meget kraft han kommer med, hvis han kører ind i andre.

En MC krøller jo bare sammen og så er man væk, hvis det er. Han skader jo andre hvis det går galt. Du skulle have sagt det til ham:

Er du fuldstændig sindsyg med den fart du kører. Hvis det gik galt, så skulle dine kollegaer komme og skære dig fri, du havde skadet andre og så skulle de familie kontaktes.

Men nicky troede du sagde du skulle have en meget mindre MC smiley overvejede lidt en lille racer. Men er blevet på min 848, tror bare jeg mister det kort inden et år. Det er sindssygt svært at kører 130 på motorvejen og de andre fart som skiltende siger smiley

• Christian C
    Christian C Tilmeldt:
    mar 2015

Emner: 2 Svar: 29
    #11   6. apr 2016 #10 en mc krøller ikke bare og er væk.

Tænkt eksempel.
    MC 250 km/t.
    Almindelig bil (som kører i samme retning) 130 km/t

Forskel 120 km/t. Har du lyst til at sidde i en parkeret bil og blive ramt af 300 kg med 120 km i timen? Jeg har ikke.
    Hvis du så ovenikøbet selv kører 130 mister du nok herredømmet og får en flyvetur i din egen bil bagefter.

Men det er sku en fin Ninja!

• #12   6. apr 2016 252 den er godt sur men hey det kan jo ske smiley

• #13   6. apr 2016 #11 Been there - done that.... Jeg var fører af en Renault 14, der blev ramt lige midtskibs på dørstolpen mellem for- og bagdør af en mc, der kørte omkring 120 km/t tilbage i senfirserne. Motorcyklisten fløj henover bilen, brækkede begge arme, forskubbede en nakkevirvel og havde en pynteliste fra bilen siddende ind gennem sit visir - den havde heldigvis kun skrabet ham på siden af hovedet. Jeg slog sideruden ud med mit hovede og gik ud som et lys, og en passagerer på bagsædet gjorde det samme + han kom til at mangle nogle tænder hist og pist. Behøver jeg at nævne, at bilen blev fuldstændig vind og skæv? Den blev en halv meter højere, og det så ud som om, en kæmpe havde taget fat i front og bagende og bukket den rundt om en pæl! Jeg skulle måske lige nævne, at skylden helt og holdent lå hos mc-køreren, og han fik da også frataget sit kørekort ved den efterfølgende retssag

• #14   6. apr 2016 Noget i den her stil Kenneth? smiley
    Jeg tror heldigvis at det hører til sjældenhederne at det går så galt som du beskriver, og som på billedet her. Men der er ingen tvivl om at en motorcykel kan gøre stor skade.

profilbillede
  • #15   6. apr 2016 Ikke helt så vildt som billedet, heldigvis, men i samme stil. Jeg tror denne mc har kørt væsentligt hurtigere end 120 km/t...

• #16   6. apr 2016 Det var nu også mere for at have en ide om hvordan det så ud smiley

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #17   6. apr 2016 Til gengæld er det den flotteste MC du har ejet jf. din profil smiley

• #19   6. apr 2016 det er kun hondaer man parkerer inde i biler på den måde smiley

• #21   10. apr 2016 Ved det godt... Det piner mig også meget..

Kommentér på:
Så er jeg sq kørende igen..:-)

Annonce