429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Forum spørgsmål Forum spørgsmål

Er jeg den eneste der syntes at det er vold belastende at en "ældre" tråd ikke bliver trukket op i rækken når en poster i den ?

Jeg kunne poste i en tråd fra sidste uge, og ingen ville nogensinde finde ud af det fordi den ikke bliver rykket op i tråd rækken.

Desuden hvor bliver mit Vægt felt af i min profil ??
Jeg laver tråde indtil det bliver til en mulighed in ens profil. om det så skal tage mig resten af livet smiley

Nå men godt nytår, vil også lige fortælle at jeg har været ude at køre årets sidste tur idag , surt at have en playmobil kværn man ikke må køre på når det ikke er solskin hva gutter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forum spørgsmål
  • #1   31. dec 2006 det gør tråden altså også hvis du bruger forum korrekt .
    det er det samme igen og igen . folk tror det hele bliver serveret på et fad :-)) .

• #2   31. dec 2006 tryk på forum-knappen og så vil du se 2 bjælker yderst til højre hvor du kan vælge hvordan den skal søge for dig . der er der mulighed for at søge "seneste indlæg" .

• #3   1. jan 2007 Jeg tror det Casper F mener er, at i mange andre fora, der bliver en selv gl. tråd automatisk sat øvesrt på listen, hver gang der bliver skrevet i den, for på den måde nemmere at kunne følge mig i, når der er skrevet noget nyt... Det gør det ikke her, hvilket helt sikkert er med at til der bliver repostet mamge tråde..

God nytår, Michael

• #4   1. jan 2007 præcist michael

• #5   1. jan 2007 Jeg skal være den første til at skrive under på at layoutet på det her forum er noget nær det ringeste der findes, men jeg må samtidig lige holde med Chris her, da man sagtens kan sætte den til som personlig præference at vise seneste indlæg først, fremfor seneste emne. smiley

Det er bare at trykke på bjælken "Seneste indlæg" i stedet for seneste emne, så viser den det indlæg der sidst er postet i øverst, og har man cookies slået til, husker den det hver gang du loader siden smiley

Kommentér på:
Forum spørgsmål

Annonce