4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Dagen derpå!!!!! {{forumTopicSubject}}
Nytårsaften med 36 teenagere-sikke dog et svineri!!!!
Der var fuldt knald på aftenen/natten igennem, og alt gik i og for sig godt, stemningen var høj, de var tordnende fulde, og der var kun to halvhjertede forsøg på gate-crashing fra uønskede individer.
Kl. 6.50 snorksov begge mine rødder, der var skes gæster tilbage, og så lukkede jeg festen - en enkelt kom dog tilbage, og spurgte om han ikke måtte sidde i et hjørne, til McDonalds åbnede!!! - det fik han lov til
Dagen i dag er selvfølgelig gået med genopbygning og rengøring. Bortset fra et fandens griseri, var der kun meget begrænsede skader - en baldret tallerken, og en dør med bukkede hængsler.
Til middag dukkede tre af gårsdagen gæster op, og gav en hjælpende hånd.
Nu er alt tilbage, og de eneste spor af "katastrofen" er en usmiskendelig værtshuslugt og nogle poser affald udenfor.
Og jo - vi gamle var også nede og kæve ungernes bajere - det kan anbefales:-)
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.077
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.574
Fedt, kan love dig at mit hjem også ud som der havde været 10 unge her, men der havde nu kun været 3 unge.. Men klart med alle de bordbomber...hehe Pyt en støvsuger gør underværker...
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.479
aug 2006
Følger: 2 Emner: 4 Svar: 83
Jeg holdt nytår i bedste stil hjemme hos en kammi og vi fik lidt rigeligt at drikke -også godt nok men så har jeg fået at vide at vi fik den ide at tage til en by der hedder Geldsted (ca. 16km fra hvor vi var) Men anede imidlertid ikke, hvordan pokker vi skulle kommer derhen.
Det endte med at vi cyklede i regnvejr derefter er der ingen der ved hvad vi har lavet, men jeg vågner ihvertfald nede i en pool, der til alt held for mig var drænet. Self. uden spor af min kammi. (Det viste sig at han havde overnattet hos en han åbenbart kendte i nærheden)
Jeg kommer op af poolen og finder ud af at jeg er i en piges (jeg går og er lidt små skudt i) baghave. (Underforstået hendes forældres hus men hun boede der )
Da jeg får kommet op af poolen, opdager jeg at hun har stået og kigget på mig ude fra deres havestue.
Jeg bliver overraskende nok budt inden for og tilmed tilbudt morgenmad .
-Sidste gang jeg synger med Frk. Happsburg .
Glædeligt nytår Folks
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.617
aug 2006
Har vi aldrig været
det er ligesom med invandrere det er de få der gør livet surt fir resten
aug 2006
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 357
De kalder mig pendleren!