{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Dagen derpå!!!!! {{forumTopicSubject}}

Nytårsaften med 36 teenagere-sikke dog et svineri!!!!

Der var fuldt knald på aftenen/natten igennem, og alt gik i og for sig godt, stemningen var høj, de var tordnende fulde, og der var kun to halvhjertede forsøg på gate-crashing fra uønskede individer.

Kl. 6.50 snorksov begge mine rødder, der var skes gæster tilbage, og så lukkede jeg festen - en enkelt kom dog tilbage, og spurgte om han ikke måtte sidde i et hjørne, til McDonalds åbnede!!! - det fik han lov til smiley

Dagen i dag er selvfølgelig gået med genopbygning og rengøring. Bortset fra et fandens griseri, var der kun meget begrænsede skader - en baldret tallerken, og en dør med bukkede hængsler.

Til middag dukkede tre af gårsdagen gæster op, og gav en hjælpende hånd.

Nu er alt tilbage, og de eneste spor af "katastrofen" er en usmiskendelig værtshuslugt og nogle poser affald udenfor.

Og jo - vi gamle var også nede og kæve ungernes bajere - det kan anbefales:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagen derpå!!!!!
  • #1   1. jan 2007 Hehe det var da godt huset ikke blev sprængt i luften af en 42" krysantemumbombe eller noget smiley

• #2   1. jan 2007 Det er sku fedt at hører, siger jo lidt om at de unge ikke er så slemmer som alle går og tro... ;o)

Fedt, kan love dig at mit hjem også ud som der havde været 10 unge her, men der havde nu kun været 3 unge.. Men klart med alle de bordbomber...hehe Pyt en støvsuger gør underværker...

• #3   1. jan 2007 Det lyder da som om det har været en god aften, både for ungerne og for dig. Og nej, vi unge er ikke så slemme som folk siger.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 83
    #4   1. jan 2007 Hehehe nu skal i høre den bedste.

Jeg holdt nytår i bedste stil hjemme hos en kammi og vi fik lidt rigeligt at drikke -også godt nok men så har jeg fået at vide at vi fik den ide at tage til en by der hedder Geldsted (ca. 16km fra hvor vi var) Men anede imidlertid ikke, hvordan pokker vi skulle kommer derhen.

Det endte med at vi cyklede i regnvejr derefter er der ingen der ved hvad vi har lavet, men jeg vågner ihvertfald nede i en pool, der til alt held for mig var drænet. Self. uden spor af min kammi. (Det viste sig at han havde overnattet hos en han åbenbart kendte i nærheden)
    Jeg kommer op af poolen og finder ud af at jeg er i en piges (jeg går og er lidt små skudt i) baghave. (Underforstået hendes forældres hus men hun boede der )
    Da jeg får kommet op af poolen, opdager jeg at hun har stået og kigget på mig ude fra deres havestue.

Jeg bliver overraskende nok budt inden for og tilmed tilbudt morgenmad .

-Sidste gang jeg synger med Frk. Happsburg . smiley

Glædeligt nytår Folks

• #5   1. jan 2007 Snak for dig selv !

smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#6   1. jan 2007 Christian [Lyngby] H
    Har vi aldrig været

det er ligesom med invandrere det er de få der gør livet surt fir resten

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2006

#7   1. jan 2007 for***

• #9   1. jan 2007 Damn en tømmermandsdag... husker intet efter kl. 05... men vågnede i en bus kl. 14... Sidst jeg blev set var så kl. 07 i selv samme bus...

De kalder mig pendleren!

Kommentér på:
Dagen derpå!!!!!

Annonce