1.032 visninger
|
Oprettet:
Ingen vinter? {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
Ja det ku da være rigtig dejligt.....lige nu går jeg med tankerne om at det hele bare bliver udsat så vinteren bare kommer med sine minusgrader og hvad der ellers hører til senere.
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Det er da sateme en god nyhed der! Vinteren skal bare blive væk!
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
Så passer min tråd vel godt.
sep 2005
Følger: 60 Følgere: 59 MC-er: 6 Emner: 77 Svar: 628
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
Man skal bare åbne munden i stedet.....det skulle være så sundt.
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.221
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 236
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
Man bruger vel ikke salt mod regn?
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
Om det for betydning på sigt, hmm der er jeg død og tror ikke mine kommende unger vil brokke sig synderligt over at have palmer i haven og 30 grader...
Kenneth
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 616
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 434
http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=contentsaltning
Det ikke sådan jeg ser det...
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 616
jeg citerer "her har ikke været skyggen af salt, siden forår sidste år"
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Jeg har kørt 21000 km i bil på de danske veje siden 1.11. Der har være lidt salt, men absolut ikke mere, end der ernår vi starter i foråret. Derimod har vifået en fandens masse vand, så det er skyllet godt væk igen. Jeg har endnu ikke brugt mere end 4 l sprinklervæske!!!!
Højst usædvanligt - årsagen er nok det rigtig meget vand!
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 616
jun 2006
Følger: 62 Følgere: 57 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 471
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 4
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 177
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.036
skam dig... vil også have sne, men vil da hellere ud og køre tohjulet frem for 4
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 183 Svar: 1.403
Ingen vinter?