815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Nem måde at lave penge på ! Nem måde at lave penge på !

Good day,
We would like to make a very gainful proposition to you! You can earn a good money without any deposits or huge time input. Our enterprise helps to get the cryptocurrency to our clients. If you have a couple of days per week and 2-3 hours per these days our work is tottaly suit for you! Besides the big advantage of our offer is that this type of work does not affect with your main job.

Your usual profit comprise 200 to 1,600 Euros
for each of the tasks. It means that you can make nearly 8 000 EUR per month!

What you need to do?

1. We will make money transmission to your bank account the amount of money in the volume of 1000,00 EUR to 8000.00 EUR.
2. Our firm will send you all information about this transaction.
3. As soon as the money appears on your account, you need to cash the money.
4. 20% of this amount will be your profit. You just need to keep it.
5. 80% of the received amount of money you need transfer to our companion.
6. If work is done correct and on time we will discuss the time of the next task.

The amount of your revenue differs according to the amount of the done tasks. If you wish to earn a real money you should earn our trust. Just do your work
promptly, responsible and flawless and you will get a lot of tasks and will have the opportunity to make a real money.
You should not worry about the allowability of our business. We always keep within the EU law in our business.

If you are wishing to cooperate with our firm, please, contact us by email: brookredari1987@gmx.com and we will contact you fast as can and will answer all of your questions. Our HR-manager will send you the reply to your
letter from our corporate e-mail adress that is why please check new e-mail messages from new senders. We handle a huge amount of incoming and outgoing letters everyday that is why it is possible that you can wait answer from us more than 12 hours. We are kindly asking you for understanding and we would like to apologize for the inconvenience.

We look forward to a response.

Best Regards,

Schmitt Agency

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nem måde at lave penge på !
  • #1   1. maj 2016 Hold nu kæft en smart måde at tjene penge på, smiley smiley

• #2   1. maj 2016 Fantastiske tilbud man får via sin mail, bare træls jeg ikke fik kopieret deres mail adresse inden jeg slettede meddelelsen.

• #3   1. maj 2016 går i gang straks, måske jeg kan tjene til en is. smiley hc

• #4   1. maj 2016 Hehe

• #5   1. maj 2016 Jeg er på!

Hvis jeg kan få banken til at låne lidt, jeg brugte mine sidste penge på den sending guld fra Nigeria der ankommer når som helst smiley

• #6   1. maj 2016 Jeg tror sgu jeg hopper på den. Jeg har alligevel tæt på et par milliarder (!) på mine konti i Nigera. Lidt af dem kan jeg vel nok sætte på højkant, og heldigvis er det jo lovligt

• #7   1. maj 2016 Må hellere rette selvangivelsen med det samme....

• #8   1. maj 2016 Bare rolig, når det er i milliard-størrelsen, finder SKAT aldrig ud af det. . .

• #9   1. maj 2016 Vildt nok at det er lovligt inden for EU, men gætter på deres HR-departement nok skal sætte en, ordentligt ind i sagerne smiley

• #10   1. maj 2016 Kan ikke helt finde ud af, om det er rigtigt eller falsk - på en eller anden måde tror jeg da godt, at det kunne være rigtigt. Så længe man ikke udbetaler sine egne penge. Nogle der kender straffen for hvidvaskning og hvad sådan noget hedder?

Ikke at jeg vil gøre det.

• #11   1. maj 2016 Ja for Satan.. Giv da endelig dette firma alle jeres personlige oplysninger, så de ka' sende jer nogle gratis penge..... De skal sikkert bare bruge jeres navn, personnummer og kontonummer... Og de kunne da aaaaldrig finde på at misbruge disse oplysninger. smiley

• #12   1. maj 2016 Jeg undrer mig virkelig over hvordan det foregår.. Hvad vil de gøre hvis man oprettede en konto kun til det, hævede pengene og IKKE foretog sig andet. Kan næsten regne ud at de på en måde ville trække pengene retur, så det blev en sag mellem mig og min bank..
    Men man kan (i hvert fald herhjemme) jo ikke trække sine penge retur igen når først overførslen er sket..

Jeg kørte linen ud engang med falske købstilbud fra udlandet, og tog imod en check sendt fra Spanien. Gik i banken med den og sagde "den her er falsk, men hvordan kan jeg se det?" Forklarede min bank situationen, og vi prøvede at behandle det som en rigtig handel.. Pengene blev sat ind på min konto, men 3 uger senere da checken (endelig)skulle igennem det spanske system blev den genkendt som falsk og pengene blev fjernet fra min konto igen.. Tricket skulle så selvfølgelig være at i mellemtiden havde jeg mistet min mc. Det er samme trick hvor de som tillæg forsøger sig med hov-jeg-kom-til-at-skrive-for-stort-beløb tricket og så skal man sende de ekstra penge med motorcyklen smiley

• #13   1. maj 2016 det er det gode ved nettet, man behøver ikke gå uden for sin dør, for at blive taget røven på. smiley hc

Kommentér på:
Nem måde at lave penge på !

Annonce