1.061 visninger
|
Oprettet:
Ducati 1098 {{forumTopicSubject}}
Den er satme lækker den nye 1098! Sprød lyd!
Bare ærgeligt at det er slikhår der prøvekører den og ikke mig
(link fjernet)
Men hva' skal jeg med en italiener når jeg på torsdag bliver kawa ejer
Fortsat god weekend!!
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 588
apr 2006
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 39
jul 2005
Følger: 39 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 183
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 282
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.107
Strada: nu er det ikke kawasakisko der bliver indkøbt på torsdag xD, men en ZX6R fra 2004
"Japanesere" er jo det fedeste drenge
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.107
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.107
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.107
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.107
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.103
Er det pga føren eller cyklen hehehe
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.881
Det er med motorcykler ligesom med biler.. vil du have ferrari eller vil du have toyota...
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.276
Den nye 1098 holder 100%
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.107
Tore:
Vil du ha' Fiat Uno eller Toyota Supra? xD hehe..
Jeg indrømmer at jeg ikke ville takke nej til en dyr italiener (lyder lidt ulækkert), men har som Lars D ikke økonomien til det lige nu, så jeg har det fint med en japaner som jeg også lige har købt
Min kawa er da for sprød!!!
Ducati 1098