628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Levakovic IKKE udvist Levakovic IKKE udvist

Ja som overskriften siger er det lige afgjort i højesteretten, at levakovic IKKE bliver udvist, fordi vil skal tage hensyn til hans familie forhold i Danmark ( dikteret af lorte EU),

Hold da kæft hvor er jeg ved at være træt af at betale skat i Danmark og gå på arbejde hver dag, for at sponserere, gummi Danmarks slatne holdninger, og vi deres underkastelse af EU smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Levakovic IKKE udvist
  • #2   12. maj 2016 Men hvad skal sendes hjem til når hans familie er her oppe?

(Jeg tager STÆRKT afstand til ham og alt det lort ham og hans familie laver og man burde tage hans bistand fra ham og sende ham i Fængsle)

• #5   12. maj 2016 Draaby, jeg er da fuldstændig ligeglad hvad han skal sendes hjem til, han har i flere Årtier vist han ikke laver andet end kriminalitet, og snylten på samfundet, så om han skal Bo i en jordhule, er jeg totalt ligeglad med. Men at vi fortsat skal bruge skattekroner på sådan en idiot, kan pisse mig af

• #6   12. maj 2016 Jeg synes også, at jeg har haft så ondt i røven hele dagen - nå, det var fordi man som ganske almindelig dansker, der går på arbejde og opfører sig nogenlunde ordentligt, atter engang bliver røvpulet.

Det betaler sig, at være kriminel. Det betaler sig ikke, at opføre sig ordentligt. RIP, Danmark.

• #7   12. maj 2016 Tænk, hvis der mødte et par hundrede danskere op hver aften, uden for hans bolig og sang lidt for ham smiley

• #8   12. maj 2016 Sang , fakler, taler, og generel blødsødenhed virker til at være den helt rette medicin mod sådan en.

Hele Christiansborg er igang med, at vaske hænder nu - uha, sådan en afgørelse skal de rigtig fordømme. De mener oven i købet, at de er til grin. Nej - det er I ikke. Det er VI ganske almindelige danskere. VI er dybt, dybt til grin.

• #9   12. maj 2016 det er total tynd skid med den dom, den tosse skal ud af dette land,vi behøver ikke folk som ham her i landet .

• #10   12. maj 2016 Kunne de da ikke bare sende hans familie med?

• #11   12. maj 2016 Helt ærligt... I lyder alle så forbavset... Kom det virkeligt som en overraskelse for jer? smiley

Vores retssystem er til grin... og selvom vi har snakket om det i årtier efterhånden så bliver det ikke bedre. Der sker nada nogle ændringer. smiley

• #12   12. maj 2016 Skal vi ikke bare selv smide ham ud ?

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #13   12. maj 2016 Det er fedt at være på ferie i Kroatien, for alt afskummet er taget herop for at stjæle. Dejligt land.

• #15   12. maj 2016 Dem der er mørke i huden, óg andre fra udlandet, burde skrive under på at laver de noget lort, er det direkte ud. Så kunne der spares en masse dyre advokater, dommer osv. Og jeg tror godt pengene kunne bruges, bedre på nogle dansker der har betalt skat hele livet. smiley

• #17   12. maj 2016 Øh han har 2 børn her i danmark. Jamen så send børnene med hjem
    Til udlandet. Det er jo ikke sværere

• #18   12. maj 2016 Nu ikke være så hård ved ham - han har kun været her i Danmark i omkring 44 år og er lige ved, at have fundet et job. I må ikke stresse ham.

Og han har lige sagt, at nu vil han integreres. Nu bliver alt godt.

• #19   12. maj 2016 Manden er en komplet idiot, men dem kommer man ikke uden om. Det der er mest til grin er vores politikere, retssystemet, og at vi lader EU dikteret hvordan vi skal køre vores land.

Og ja nu er politikerne ude og sige hvor overrasket de er, men Danmark har været ALT ALT for vattet i mange år nu. Og her må de kære folk på christianborg, sgu æde den. Vi har jo nærmest undskyldt til alle indvandrere og flygtninge at vores samfund "Desværre" ikke lever op til deres forventninger og krav..... sørgeligt

• #20   12. maj 2016 Der findes ikke et mere klokkeklart eksempel på en person der burde udvises end levakovic, og alligevel bliver han fredet af EU, fordi man jo skal tage hensyn til ham og hans familie. Det skulle Idioten måske have tænkt over de sidste 40 år.

Som Søren også skriver føler man sig virkelig kneppet i røven over at betale sin skat til sådan et svin

• #21   13. maj 2016 Han har i det mindste en fest over det..

https://youtu.be/FR9xyCdC8Fs

• #22   13. maj 2016 Peter K
    Det jeg mener er når der kommer `flygtninge` og andre syd fra, at kan de ikke finde ud af opføre sig ordenligt, så er der lavet et dokument der giver myndighederne lov til at sende kriminelle direkte ud.
    Og det jo til at tage at føle på, at indvandre er mere kriminelle, bare se på Nørrebro og i andre byere. Der er i hvert fald mange der opfør sig som om de var i Tyrkiet osv. smiley

Kommentér på:
Levakovic IKKE udvist

Annonce