2.695 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ejer matrikel nr. Hvordan..? Ejer matrikel nr. Hvordan..?

Hejsa...

En lille snørkelt ting...som jeg håber på at I kan hjælpe mig med...

Jeg har fundet et stk jord....som jeg gerne vil høre prisen på... Jorden er ejet af en landmand (tror jeg...da der er mark på den)... det eneste jeg ved..at hvorhenne det ligger. Det er ikke noget til salg skilt ved..

Hvor finder man ud af..hvem som ejer den jord..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejer matrikel nr. Hvordan..?
  • #1   8. jan 2007 Der findes sikkert en smart måde, men jeg ville spørge hos den nærmeste gård, enkelt og virksomt smiley

• #2   8. jan 2007 Mine forældre ringede til kommunen da de vile købe den overforliggende sommerhusgrund.
    Det kan sagtens betale sig, for denne grund er idag over fire gange så meget værd som da de købte.

• #4   8. jan 2007 Er det landbrugsjord, og du ikke har landbrug så glem det. Dette jord må ikke sælges til private, desværre. du kan dog håbe på det er frijord, eller ligger i by-zone så kan du være heldig...

• #5   8. jan 2007 ja glem alt om det hvis det ikke ligger i byzone .
    vores grund (2 tdr land) ligger helt op af bygrænsen men alligevel i landzone og jeg kan ikke engang få lov at opføre 5 et-plansvillaèr på min fucking egen grund .
    det ville jeg sku ellers gerne og så sælge dem for hver 2-3 mill. smiley

• #6   9. jan 2007 Så har du jo en træf plads istedet Chris, se positivt på det smiley

• #7   9. jan 2007 Der er pr. 1/10-2005 indført nye rregeler på området.
    Nu kan private eje 20000 kvm, uden at have grønt kort.
    ring til landbrugsstyrelsen og hør nærmere.
    Hvis du vil vide hvem der ejer et stykke jord , kan Kort & Matrikelstyrelsen sikkert hjælpe.
    Hav en god dag allesammen

• #8   9. jan 2007 Thomas forstår ikke rigtigt det har vi da altid kunnet, jeg har da selv over 30.000kvm. landbrugsjord. Man må vel eje op til "mener" det er 15 hektar uden bevis, og så kan der dispenseres hvis det skulle være nødvendigt. Jeg har dog ikke hørt at man uden landbrug skulle kunne købe jord, og til hvad der må ikke bygges på det. Til gengæld må du i dag ikke sælge en gård der blir stykket fra med under 15.000kvm. men måske jeg misforstår hvad du skriver..

Kommentér på:
Ejer matrikel nr. Hvordan..?

Annonce