994 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Morgen kø fra Nordsjælland til Nykøbing sjælland Morgen kø fra Nordsjælland til Nykøbing sjælland

Tja det er lidt off topic, men måske nogen køre vejen omkring nordsjælland mod nykøbing sj hver morgen.

Jeg skal til noget jobsamtale i nykøbing sjælland på torsdag, og jeg skal være der kl.8:30, og jeg køre som skrevet fra Birkerød

Jeg har bare aldrig rigtig kørt den vej før og ville derfor høre om der er nogen der ved hvordan der ser ud med kø på den tid a dagen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morgen kø fra Nordsjælland til Nykøbing sjælland
  • #1   31. maj 2016 Kø med kø på.

• #2   31. maj 2016 Kør 5.30 så når du det lige smiley

• #3   31. maj 2016 Det lyder jo fuldstændigt sindssygt... På min gps står der det tag en time og ti min. Så skal jeg holde to timer i kø ?

Havde lidt håbet på jeg kørte i den rigtig retning og at alle andre var på vej mod Kbh smiley

• #4   31. maj 2016 du kan da prøve at køre turen i morgen tidelig.

• #5   31. maj 2016 Jeg har kørt fra Slangerup til Kalundborg i gennem 6-7år.... På vejen fra Birkerød til holbæk igennem Hornsherred er der ikke kø. Fra Holbæk mod Nykøbing kender jeg kke rigtigt forholdene, men mener køen oftest er mod københavn

• #6   31. maj 2016 Allan H, jeg håber du har SÅ meget ret.... Går ud fra det er lidt som fra nord mod syd, der er alle jo også på vej mod kbh, ihvertfald når man kommer ud på Køge bugt motorvejen....

• #7   31. maj 2016 Det var lidt ironisk smiley

• #8   31. maj 2016 Job samtale i Anneberg smiley

• #9   31. maj 2016 Kim J... Det var fandme dårlig ironi, var jo lige før jeg satte mig ned og begyndte at græde smiley

Tsclub32: Jep, har du selv søgt jobbet eller ansat der eller er du bare synsk ?

• #10   31. maj 2016 Nemlig smiley haha

• #11   31. maj 2016 Fandme en dårlig form for humor smiley Hvis du vidste hvordan jeg har det med kø..... Jeg så lige jeg blev ansat og hver morgen skulle køre hjemme fra 3 timer før tid... Aghhh men altså

• #12   31. maj 2016 Du tager den over Frederikssund op mod Skibby viste mod kirke Hyllinge og så på.holbæk motorvejen ved kirkesonnerup og af sted til du rammer Nykøbing afkørslen og så er dunder næste.

Har kørt hillerød Holbæk mange gange til arbejde tog 45min ved normal kørsel ingen kø den vej
    (skulle møde 0700)

• #13   31. maj 2016 Ketil: Som sagt så er det første gang jeg skal prøve at køre i den retning, men min tanke var, kongevejen ud til helsingør motorvejen mod Rødby, dreje af mod roskilde og forsætte mod holbæk... Men det er måske en omvej ?

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #14   31. maj 2016 Måske ikke så meget omvej, men du skal køre sammen med dem der skal til København.

Via Vasevej og Bistrupvej forbi Farum mod Frederikssund og over Broen kører du modsat alle dem fra Hornsherred der skal på arbejde i det nordlige København.

Fra tidligt om morgenen begynder køen i den modsatte retning i Lyngerup.

Både Krak, Google og Tomtom kan beregne rejsetider på forskellige tidspunkter af dagen, baseret på historiske trafikdata.

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#15   31. maj 2016 #5 Allan H

Hvor lang tid tager det fra Slangerup til Kalundborg (Gætter på Novo eller lign.?)

• #16   31. maj 2016 Kanon... tak for det

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#17   31. maj 2016 Det er op til dit temperament. Over Roskilde er hurtigere hvis alt går glat, men stopper det til tager det længere tid end over Hornsherred.

Ingen af vejene er videre interessant på MC, med mindre man har en Ghostrider i maven, for så kan der skæres gevaldigt af rejsetiden over Hornsherred.

• #18   31. maj 2016 Tag motorcyklen og lanesplit som os andre

• #19   31. maj 2016 Ebbe: Altså min gps viser også den er hurtigere over Roskilde, men jeg ved dog at indtil man kommer ned på motorvejen ved roskilde så kan der godt være noget kø....

Elias G: Lanesplit er også en mulighed, men skal jo til jobsamtale og du ved, gider ikke gå ind med hjelm hår... Første indtryk og alt det der smiley

• #20   31. maj 2016 Slangerup kalundborg (jeps Novo) tager 1:05 på en normal dag. 1:15 på en lortedag og 00:50 på vej hjem uden trafik med kørekortet hængende efter sig i en tynd snor smiley

• #21   31. maj 2016 det er grunden til at jeg er kronraget. smiley

• #22   31. maj 2016 Kø på en motorcykel, jeg forstår ikke dit spørgmål?
    Jeg holder aldrig i kø (rødtlys undtaget) når jeg er på mc smiley

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#23   1. jun 2016 I lovens øjne fylder en MC som en bil, og det er derfor hasarderet og ulovligt at køre hvor en husmor i en Mazda 6 ikke ville kunne have været.

Ditto med overhalinger.

• #24   1. jun 2016 jeg giver draaby ret ,der findes ikke noget der hedder kø ,nå man køre bike,et er hvad der er lovligt noget andet er hvordan du køre.

• #26   1. jun 2016 Køre motorvej så beder du om at ramme en masse kø.

Over Roskilde kan man godt syntes dog ikke den er hurtigere tvær imod.

Over Frederikssund til kirkesonnerup LG så på motorvejen der er nok den mest direkte vej.

• #27   1. jun 2016 #24 thats bike life smiley

• #28   1. jun 2016 Hvad med hundested - rørvig færgen? Tvivler på der kan dannes kø så langt nord smiley ..

Men held og lykke imorgen!

(btw. det federe at komme på mc med hjelmhår end i en gammel polo)

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#29   1. jun 2016 #22
    i går kl. 22:06
    Kø på en motorcykel, jeg forstår ikke dit spørgmål?
    Jeg holder aldrig i kø (rødtlys undtaget) når jeg er på mc .

Du tør ikke køre udenom bilerne på Kronprins Frederiks Bro med mindre broen er oppe, da det vil være som at køre ind i en saks.

• #30   1. jun 2016 hvem gider dog også køre derinde.

• #31   2. jun 2016 Update: det siger sig selv at kørte jeg på MC var spørgsmålet ikke nødvendigt smiley

Jeg valgte Helsingør motorvejen, drejer af med Roskilde/Frederiksund og så mod Holbæk. Der stod så forsæt lige ud 65km gab gab.

Skulle være der kl.8:30 og kørte hjemmefra kl.6:30.... Jeg landet på adressen kl.7:30... En fucking time før tid...

Nå men jeg fik så set Nykøbing Sjælland by imens alt var lukket. Yderst chamerende lille by, og meget lækkert område...

By the way...... I GOT THE JOB smiley

• #32   2. jun 2016 Tillykke med jobbet! Hellere en time tidligere end et minut for sent til en jobsamtale! Du finder hurtigt ud af trafikken og tidspunktet der vil være det mest optimale så man kan få sovet og møde til tiden smiley

• #33   2. jun 2016 Helt enig.... Og tak tak... Er helt oppe og ringe over det, efter at have været uden job i 6 mdr og en lille milliard sendte ansøgninger til stillinger hvor der modtages mellem 2 -400 ansøgninger pr jobopslag...

For fed en dag idag altså

• #34   2. jun 2016 Tillykke med jobbet og godt du fik kæmpet dig igennem køerne smiley

• #35   2. jun 2016 Tak tak... Ja der var sku så meget kø at jeg heldigvis nåede det lige til tiden.... EN TIME FØR smiley

Kommentér på:
Morgen kø fra Nordsjælland til Nykøbing sjælland

Annonce