{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

bilsyn {{forumTopicSubject}}

Nu er det første gang at jeg skal have en bil til syn, så jeg har lige et par (måske dumme) spørgsmål:

Kan man bare køre ind til en synshal når man vil?

Kan man få synet bilen hvis der er en bremse der siger wupwupwupwup når man bremser?

Hvad med småting som bagvinduesviskeren - skal den være 100% ok?

Hvem i Århus er bedst/billligst?

På forhånd atk :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilsyn
  • #1   16. jan 2007 jeg vil mene at hvis du på forhånd ved dine bremse ikke er for gode, så få det lavet inden du kører til syn, det er faktisk det de kigger ret alvorligt på.

    herude i tilst ligger der i bilkakrydset bag brdr riisgåård en ok synshal. har aldrig været der for at få noget synet, men har leveret varer til dem og de er pisse flinke og meget hjælpsomme.
    istedet vil jeg fortælle hvor du ikke skal gå hen
    pavasyn, fdmsyn og app-plus.

    men få nu kigget på de bremser først, både for din egen og vores andres sikkerhed, andre fejl som visker osv tager de ikke så højtideligt, men hvis først de opdager der er for mange defekter på bilen så går de til den med hård hånd , så få lavet de ting du ved den fejler først


  • #2   16. jan 2007 Som Johnny siger:

    Styretøj og bremser (også parkeringsbremse), der går de til den. Du kan lige så godt få styr på det, de skal nok opdage det, og så kommer du bare til at betale for omsyn.


  • #3   16. jan 2007 www.dansk lokal syn.dk der finder du danske synsvirksomheder med super service

  • #4   16. jan 2007 Applus har nogen steder hvor man bare kan komme uden at bestille tid.

    Men se lige om der findes nogen i nærheden af dig:
    http://www.applusbilsyn.dk/


  • #5   16. jan 2007 alle synshaller har da drive in syn (nyt ord for for dem) .... men det kun Applus+ der reklamerer så stort med det , som det var noget smiley

  • #6   16. jan 2007 PS hvorfor få synet hos Spansk , når du kan få synet Dansk ?

  • #7   16. jan 2007 tilbage til spørgsmål : som udgangspunkt skal alt monteret udstyr fungere
    også dine bremser smiley


  • #8   16. jan 2007 bremserne fungerer jo fint - de siger bare en mærkelig lyd. Jeg har testet dem uden problemer - abs'en virker og det hele. Spørgsmålet går nok nærmere på om de siger noget til mislyde eller om de bare tester bremseevnen?

  • #9   16. jan 2007 Nu det jo rimeligt svært at sige om lyden stammer fra bremsen eller andre dele i hjulophænget .... vupvupvup siger ikke meget om bilens tilstand
    Bremser kan sagtens snyde og ser det tit , folk kommer og siger deres bremser er tip top lige indtil vi afprøver dem på et bremsefelt : max forskel foran 20% og bag 30% og det kan sjældent mærkes ved en normal opbremsning på vejen , mislyde tolkes sikkert meget forskelligt rundt om i synshallerne (der står heller ikke meget i vejledningen for syn af køretøjer )
    men jeg ville da få bilen undersøgt , da fejl er svære at vurdere udfra en lyd / tværtom kan det jo også bare være på bagatelgrænsen feks en ankerplade der rører svagt ved en bremseskive eller lignende og som er nem at rette igen


Kommentér på:
bilsyn

Annonce