{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

Vil bare lige dele.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Vil bare lige dele min glæde med jer alle. Har nok en af jordens bedste kærester. Hun har simpelthen været så dejlig at sende min cykel til maler (bare en lille gave) tilmed har hun lavet lasagne til mig, da jeg lige er kommet hjem fra arb. Plus det stopper jeg på mit nuværende arb på fredag (det hænger mig ud af halsen). men men har fået to overarbejds timer idag, samt gratis middag i morgen, skønt.. Og nå ja sidst men ikke mindst. Febuar er en kort måned så det er jo snart marts... WEEE (så må vi bare håbe at vejrguderne også er mc-ister) VILLE BARE LIGE DELE!!!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil bare lige dele....
  • #1   25. jan 2007 Det lyder da til at du har haft en ganske behaglig dag,,, godt for dig.

    Så er vi jo nogle der må nøjes med at komme sent hjem fra arbejde til et koldt hus og ingen middag ( for der er sgu ikke nogen til at lave den )
    men jeg klager ikke, så er der jo så mange andre goder C",) Hygge


Kommentér på:
Vil bare lige dele....

Annonce