1.051 visninger
|
Oprettet:
Hvad laveri så? {{forumTopicSubject}}
tja.. jeg mener sådan arbejde og til hverdag og sådan..
Starter lige med undertegnede.
Jeg skulle have været færdig som sygeplejerske i torsdags, men dumpede min eksamen, ÆV! Så jeg er bundet 1½ mdr. endnu alene hjemme hver dag, foran skærmen, uden en sjæl at snakke med.
Ellers har vi to hunde, og så drømmer jeg om en rap lille suzuki sv650 s.
Hvad laver i?
maj 2006
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 7 Emner: 219 Svar: 1.438
forsat god aften.. skal sove nu skal på nat arbejde...
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 616
lettjente penge
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.795
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 462
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 431
mar 2006
Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 16 Svar: 184
feb 2004
Følger: 27 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 19 Svar: 188
også har jeg en dreng på vej som vil komme frem til maj
så der er nok at se til
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 36 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 591
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 271
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 799
Har 2 drenge på 6 og 7 år.
Thomas
okt 2005
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 925
jeg er netop idag startet på vagt-funktionær uddannnelse, så nu blir jeg snart den store stygge vagtmester
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 740
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 643
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 271
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 271
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
jun 2004
Følger: 80 Følgere: 76 MC-er: 1 Emner: 117 Svar: 987
Jeg er uddannet veterinærsygeplejerske :o)
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 149
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 320
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 34
Har en lille datter på 2 år
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 418
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 113
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 834
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.085
sep 2005
Følger: 60 Følgere: 59 MC-er: 6 Emner: 77 Svar: 628
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 74
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 98
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 740
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 459
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 459
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 740
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 459
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Ej, sorry jeg skrev useriøst i mit tidligere indlæg, ku´ ikke lade være
Men jeg er i lære som IT-Supporter på Risø Forskningscenter (som nu er en del af DTU)
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 459
sep 2005
Følger: 60 Følgere: 59 MC-er: 6 Emner: 77 Svar: 628
Feks. jeg arbejder I KEA ? eller er det måske i IKEA hvad lyder bedst ? ;O)
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 459
En henvisning til BaBoom (aka. Arto 2) ville måske være på sin plads...?
Og Jesper - Jeg har en uvane med at sige "Vi var I KEA i går", hvilket lyder utrolig dumt, men ruller bedre på tungen end "... i IKEA i går."
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
Nu er jeg så flyttemand...
/Rumle
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 805
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
I fritiden styrketræning, kæreste og selvfølgelig MC'en, som sluger alle pengene!
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 977
Jeg har en datter på 5 år "som dog får mere opmærksomhed end min mc"
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 765
Jeg kender faktisk en optiker som er Bager 8)
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 462
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 995
jun 2006
Følger: 74 Følgere: 72 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 567
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 995
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 995
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 995
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 765
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 184
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
/Rumle
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 138
jamen jer er udannet LASTVOGNSMEKANIKER total scoore replik :-S hvis ikke altaå hun er tuucker så er den hjemme
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.527
Cand.Selv.MC-smed og hustømrer
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 354
Prøver hårdt at få råd til en mc... men syntes det virker umuligt på su!
damn der er mange brandmænd herinde...
Må da gå rent ind hos damerne... brandmand + mc...
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 271
Og ja, han er på en måde min kæreste-ting, og ja, jeg ønsker mig brændende en motorcykel, og ja, jeg kan virkelig godt lide at gå i læderbukser...hvorfor er det et problem???
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 765
Hvad laveri så?