Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati 900 ss
  • #1   29. aug 2016 Det må være en SSie med indsprøjtning? De er ganske robuste og pålidelige i mekanikken så ikke de store bekymringer dér hvis den bliver vedligeholdt med service, remme og ventilkontrol.

900 SSie motoren er ret pumpet med høje knaster så den kan godt gå lidt hårdt og kræve noget håndtag men det er en velkørende og sjov cykel at køre på. Der er en del Tyskere og Svenskere der kører trackdage på dem og det går ikke langsomt!

Ventilerne har altid "lige været stillet" på Ducati'er der sælges så kræv gerne dokumentation for at det faktisk er blevet gjort. Kontrol/justering af ventiler på bagerste cylinder kræver afmontering af bagdæmper for at komme til så det 'glemmer' folk ofte at gøre til tiden. Hvis det ikke bliver gjort er det ikke som på Japanere at den bare tikker mere og mere, spillerummet vandrer nedefter mod nul på en Ducati så ventilen til sidst ikke kan lukke og så brænder den ventilen af til sidst.

Hvis du bor midt i byen tror jeg dog ikke du bliver glad for den - kørestillingen er ret ekstrem med høje frøben og lave clip-ons og den kører ikke særlig pænt under 3000 o/m. Det er en MC, der kræver en åben landevej og så giver den igen med super køreegenskaber og en skøn lyd.

Endelig: 98+ SSie modellerne er ikke så eftertragtede på grund af designet så sørg for at få den til en rigtig god pris da de kan være svære at sælge igen.

mvh

Jim
    '97 900SS

• #3   29. aug 2016 For jeg fandt en til 49800 og har kørt 29k km
    Og han skriver på de sidste 5k km er der skiftet diverse remme og filter
    Kørestilling er jeg godt klar over men er ikke så bekymret over den da jeg bor i en mindre by og en masse sjove veje hele vejen omkring os

• #4   29. aug 2016 sørg for den er veligehold (som alle andre cykler) og dokumentation for remme og ventiler. så skulle der ikke være noget i vejen.

• #6   29. aug 2016 Haha den er flot men ikke lige min stil haha

Kommentér på:
Ducati 900 ss

Annonce