481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Danske mordmysterier Kanal 5 nu Danske mordmysterier Kanal 5 nu

De har sgu fat i en rigtig god sag denne gang, og det oprindelige politiarbejde stinker, der dømmes selvmord på 16 minutter, selvom afdøde har et støvleaftryk på brystkassen, på hans T-shirt.

Det er en en MC mekaniker ved navn Omar, havde værksted på Amager.

http://www.bt.dk/krimi/var-drabet-en-fejl-omar-havde-gaeld-til-gangster

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danske mordmysterier Kanal 5 nu
  • #1   25. sep 2016 Han var satan edeme noget oprevet og frustreret over at de ville vide noget om ham og hans kendskab til afdøde, virker da også mærkeligt at han havde så travlt med at gøre rent lige efter "selvmordet", han er helt sikkert ikke selv helt "ren"!

• #2   26. sep 2016 penge vejer nok højere i deres lortekasse, det jo mere vigtigt at give folk en bøde på 1500 kr for at køre 10 km/t for stærkt

• #3   26. sep 2016 Ja, jeg har muligvis også en i sparekassen synes dog ikke det blitzede, men udstyret var der i hvert fald.

• #4   27. sep 2016 Han er udlænding og dermed gæst i vores land(og nej, han er IKKE dansker, heller ikke selv om han havde forretning og familie, var født og opvokset osv. - En gris er stadig en gris, selvom den vokser op i en ko-stald! Kør en tur på nørrebro eller vestegnen og se hvor mange små unger på 5-6 år der taler gebrokkent dansk, selvom de nu er 3- til 4. generations efterkommere af indvandrere, er de danskere med dansk mentalitet!????? Hell no!!! De kan for faen ikke engang tale sproget!!!!!! Han havde narkogæld og har dermed begået noget voldsomt ulovligt, var gæst i "mit" land.....Jeg behøver ikke mere indsigt, for at vide at jeg er helt ok med at staten ikke spilder flere penge på ham, ved efterforskning

• #5   27. sep 2016 mikkel selvom manden havde narkogæld så syntes jeg stadig at det vejer højest at få fanget nogle af de hjerneblødninger som slår folk ihjel for et usselt beløb

narkomarkedet er også en af grundene til bandekrigen se nu bare på ham den stakkels mc´ist som blev truet på livet af en flok inkompetente sølle skvat af nogle perkere som tror at alle folk der kører mc er med i HA eller ak81

Kommentér på:
Danske mordmysterier Kanal 5 nu

Annonce