827 visninger
|
Oprettet:
Reklame!!! {{forumTopicSubject}}
Hvor er den da IRRITERENDE den der TDC reklame der siger "BOIIING"!!!
De skulle da have nogle numse-klask dem der har lavet den reklame for der kan da ikke være nogen som gider at trykke på linket???
BOING!!
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.382
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 39
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
apr 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 140
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 765
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 182
Lær mig lige hvordan
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.382
HR. Bademester. :OP
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
Jeg skal sgu ikke trykke på det lort om de så forærede gratis mobiler væk!!
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.166
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 765
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 177
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.401
Reklame!!!