JOKE!!! JOKE!!!
En jæger sidder på en bar i Afrika han rejser sig op og siger "jeg vil vædde med alle jer herinde om, at jeg kan med bind for øjnene sige hvilket skind dyret stammer fra og hvad det er skudt med", det er iorden råber hele baren, manden får bind for sine øjne og får et skind i hånden med skudhuller i, han føler godt efter og siger "det er en løve skudt med en kaliber 22", hold da op råber alle det er jo rigtigt, manden drikker ud og går pisse fuld hjem.
Da han vågner har han et stort blåt øje, han kigger på sin kone og siger "hvorfor fanden har jeg fået det blå øje?" så svare konen. " jamen da du kom hjem stak du din hånd i mine trusser og sagde, stinkdyr dræbt med en økse".
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 174
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 285
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 734
sep 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 127
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.358
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 271
(link fjernet)
Der er også en historie.. men kort fortalt var min svoger, svigerinde + børn i Afrika for at besøge anden svoger, svigerinde + børn. De tog på safari som sig hør og bør. Om natten gik der en vil hyæne rundt mellem teltene. Mændene gik ud for at skræmme den væk. Den vendte tilbage, og deres guide ville ud og skræmme den væk. Den gik til angreb og bed en luns af han inderlår. Det hele endte med, at den ene mand, Rasmus, slog den oven i hovedet med en økse, og fik den slået ned..troede han. Efter 10 sek, rejste den sig op igen, og brølede. Rasmus tog igen øksen og hamrede den i skallen i flere minutter...indtil den var helt død..
Det er skræmmende...dyrk lige billederne.. Den er fandeme STOR sådan en hyæne-han!!!
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 646
JOKE!!!