782 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
6. dec 2005 Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
tja.... {{forumTopicSubject}}
Ja så ligger man så her igen... og drømmer og nogle gode veje at kører på...
nogen der skal med til Holland til sommer det er vældig at "snakke" med tyskerne ikke strada og Ronni hehe
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 106
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 462
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
ikke noget Ronni i er de bedste
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
jun 2006
Følger: 62 Følgere: 57 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 471
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
Er sikker på at de har bestilt ekstra forsyninger, fordi de frygter du kommer igen i år... hahaha
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
Nå men så lad gå for den ene gang... hehe
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
Synes jeg havde travlt med at holde styr på jer allesammen, men opgav dog til sidst. Og lod mig rive med af stemningen.
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
Nå men jeg læser jo til socialpædagog, så jeg ved hvordan man taler til folk... hehe... Eller jeg ved hvordan fuld folk er... Bare ikke mig selv for sjovt nok kan jeg aldrig huske noget... ;o))
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
Glæder mig til sol og vame og nøgne .... ;o)
Hygge
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
Vi ses om ikke før så i Assen... hehe
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.254
HVIS nu i på et tidspunkt sku savne lidt fornyelse, så kan jeg da varmt anbefale Sachsenring... se DER er gang i den...
Rune
tja....