477 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar

13. maj 2006 Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 602
Way off topic: altanbyggeri :) Way off topic: altanbyggeri :)
Mjello,
I min ejerforening diskuterer vi pt muligheden for opsætning af altaner og vil i den sammenhæng indhente nogle tilbud og priser. Det drejer sig om 24 altaner til en ejendom fra midt-halvtredserne med beliggenhed i Aalborg.
Der skulle vel ikke være nogle af Jer, som har kendskab til altanbyggeri, evt priser, materialer osv og kan give nogle gode råd i den sammenhæng. Hvad bør man kigge på eller holde sig fra. Også gerne et par historier om den betydning, det har haft på din/jeres boligs ejendomsværdi, at I har fået bygget en altan.
MVH
Klaus
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.769
vi laver selv nogle af og til nede i smede afd. i firmaet det er så i stål som bliver galvaniseret det fungere fint!
men der er en del ingenør arb osv....
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Kan dog kun anbefale jer også at renovere facaden samtidig, såfrem den trænger til det. Bestyrelsen i min andelsforening valgte, før jeg kom ind som formand, at spare på lige netop dette punkt... - Imo lidt åndssvagt at stå her kun 4 år efter og igen at skulle til at betale en formue for at få sat stillads op osv. Få hellere det hele gjort på en gang, hvis der er andet end altanerne der trænger til at blive lavet -det er måske dyrere lige nu, men i længden kan I ofte spare en hel del penge
Way off topic: altanbyggeri :)