Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dansk MC road rage
  • #2   22. jan 2017 Tyksakken skulle have haft en "huskekage" så han kunne få opfrisket færdselsloven.. smiley

• #3   22. jan 2017 Jeg har prøvet det eksakt samme i bil (bil mod bil).

Jeg havde et vidne med i min bil og vi blev passet op bagefter af den modkørende.
    Vi forlod stedet da stemningen blev knap så rar og de fulgte selvfølgelig efter os.
    Vi ringede til politiet som rådede os til at køre til nærmeste politi station og rapportere episoden.

Modpart fik skylden, da han skulle have fulgt færdselsloven.

• #5   22. jan 2017 Slap af folk er vilde

• #9   23. jan 2017 Jeg tænker også mere på min sikkerhed end på færdselsloven og min stolthed.
    Vejen var tom i motorcyklisterne side og hvis han var trukket lidt til højre havde situationen aldrig udviklet sig.
    Tænk lidt fremad når i kører i trafikken. Det betaler sig i den sidste ende... smiley

• #10   23. jan 2017 Tåkrummende type videoer.
    Ser dem helst ikke mere smiley
    Rettidig omhu.
    Gensidig hensyn.
    Har da også taget min del spejle, men når folk vender om så har man misforstået noget som regel

• #11   23. jan 2017 fuck en nar det var ikke gået ved mig , men jeg var nu stoppe med det samme så han kunne ha fået sin huske kage

• #12   23. jan 2017 https://youtu.be/ogboUOh6IZk

• #13   23. jan 2017 Kæft en klovn. Altså mc'en.

• #14   23. jan 2017 Haha hold kæft en knallert eller 125 scooter hahahajaajjajaja

• #15   23. jan 2017 Hvis man slår et sidespejl af den modkørende som ikke overholder sin vigepligt, hvem får så skylden?

• #16   23. jan 2017 Det gør sidespejlet vel. Ligesom hvis du kører ind i et hus og smadre det og dit køretøj, da du ikke bliver der hvor du hører til. smiley

• #17   23. jan 2017 #16 Men motorcyklen tager hånden ud, derfor vil jeg antage at det var motorcyklens forsikring som skulle dække

• #19   23. jan 2017 Hold kæft en nar på den scooter.

• #20   23. jan 2017 det had jeg så heller ikke set at han gi sidespejle en, men så skal man da heller ikke stoppe op når man laver sådan noget

• #21   23. jan 2017 Ærlig talt, synes tit der er mange biler der kører råddent, men lige med det her synes jeg MC'en opsøger og skaber problemet.

I situationer hvor modkørenes vejbane er blokeret, holder jeg altid helt til højre, så der er plads til begge. Jeg fylder ingenting på en MC, så det er god stil. Ja, hvis man følger færdselsloven til punkt og prikke skal bilen holde tilbage, men man har altså lov til at være flink nogle gange.

MC'en har på ingen måde nogen ret til at røre/smadre modkørenes ejendom, så der gik han fuldstændig over stregen. Tosse.

• #23   23. jan 2017 at fyren i bilen er en idiot at høre på er en ting. men hvorfor skabe problemet ved at række hånden ud?
    selv når jeg kører i min vw crafter holder jeg længst muligt mod højre hvis det kan hjælpe en modkørende forbi en forhindring.

• #26   23. jan 2017 Forstår ikke helt hvordan han kan undgå at slå sin hånd helt vildt med måske 50 km/t ?? det må fandme ha gjort ondt

• #28   24. jan 2017 Jeg tog engang en Mondeos spejl helt af. På Øster Allé
    Kørte ca 10-15 kmt MIDT MELLEM de hvide spærrelinjer.
    Der var ingen modkørende, men STILLESTÅENDE KØ i hele øster allés retning væk fra byen som jeg kørte

Modkørende kommer der 2 biler, hvoraf den forreste er en sølv mondeo stationcar som bliver sur, accelerer op nær 50 kmt og kører over helt tæt mod mig (fartgrænse 40kmt)

Jeg kvitterede ved at tage hånden af venstre styr, og lige rotere håndleddet så fingrene stak ca 9cm til venstre for styret.

GAL det sved i læder handsken.

Da jeg havde samlet hans spejlrester op, og lige skrabet det værste væk fra vejbanen så kørte jeg tilbage mod trianglen for at konfrontere ham.

Han sad i kø ud for parken stadigvæk...

Der var altså kun ledninger tilbage på hans bil.
    Mine 4 fingre (i GP læderhandske) havde altså taget hele lortet af og efterladt et større debreefield på øster alle tidligere.

Gal det summede også i fingrene nogen timer.

-bare lige for at svare på nr 26
    Jeg søger ikke noget med at dele den historie.

Det var mine yngre dage.
    Jeg krummer som sagt tæer over at se "den slags videoer"
    Foretrækker klart at revse de Voldelige bilister på en mere forbilledlig vis..
    Ikke med retaliation.

Nu snakker jeg bare med folk indtil vi er enige eller de ligger livløse i grøften smiley smiley

Husk grundreglerne i færdselsloven boys smiley som om nogen af jer stadig kan dem hehehe

profilbillede
  • #29   24. jan 2017 Ligesom Citrönen på billedet smiley
    Sammenstødet skete ca samme sted som googlebilen holder...
    Mondeoen kørte den retning kameraet vender

• #30   24. jan 2017 Spøg til side med det med at blive enige eller folk ligger livløst i grøften.
    Det jeg ville betone, med den morbide drejning af den joke, er blot at menigmandimondeo tit bliver voldelig hvis man er væsentligt bedrevidende end dem, men uden at jeg bliver gal eller endsige bruger skældsord, så plejer de at styre deres aggessioner og, om end i trods, stemme i kor mht at færdselssikkerheden må prioriteres højere end ordnung.
    Også hvad angår dem som trodser loven, selvom de skaber nævneværdig fare derved. Proportionalitetsprincippet gælder os alle. Hvis vi vil kunne kalde os civiliserede. Enhver eskalering = en retardering

• #31   25. jan 2017 Billisten laver en fejl, but Motorcyklisten eskalere situationen.

Begge er idioter.

Kommentér på:
Dansk MC road rage

Annonce