{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.497 visninger | Oprettet:

Ovnen er død - hjælp søges. {{forumTopicSubject}}

Shitt - vores indbygningsovn død midt i tilberedningen af en gang pommes' - det er ikke okay.

Ovnen er helt død - end ikke lys i ur/display.
Der er godt 380 V i stikkontakten, så det er ikke sikringernei hovedrelæ.
Der er tale om en 12 år gammel SMEG SE485X-5
Jeg har tidligere, for to år siden skiftet varmelegme, men den gang gik displayet ikke ud. Der er ligeledes fin modstand på alle tre varmelegmer.
Mistænker den keramisk modstand: krx27 4h20. På den får jeg ingen læsning når jeg måler den igennem med en fluke.
Bør jeg ikke kunne måle en modstand på dette komponent?

Hjælp modtages med kyshånd så jeg ikke bliver nødt til at betale en teknikker 800+ kr i timen for at skifte en modstand til 100kr - eller investerer i ny oven. smiley
Tak! smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ovnen er død - hjælp søges.
Kommentér på:
Ovnen er død - hjælp søges.

Annonce