{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Forbandet idioter af producenter {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg lige ødelagt min kædeskærm fordi jeg har prøvet at tage en af deres 112 klistermærker af som der sidder på en ny MC, Hvad fanden tænker de idioter på som placerere store fede klistermærker midt på tanken og diverse andre komplet åndsvage steder. Klistermærket som var placeret på min kåbe havde ca ½ mm tyks lag lim under sig...Hold kæft hvor er jeg træt af sådan en gang flødebollehoveder....

Undskyld men skal ud med min vrede smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbandet idioter af producenter
  • #1   26. feb 2007 Har prøvet det med hårdtørren, og det er ikke en skid værd på de klistermærker der sidder fra ny, problemet med min kædeskærm er at den er af platic og ny er den blevet lys, af alt det kradseri, for at få det lorte mærke af hvor der står man ikke må bruge analplugs mens man kører mc, eller ligenede fuldstændig åndsvag info

• #4   26. feb 2007 I løbet af de næst dage, begynder de vel at køre skrald igen. Så kan du smide den væk og købe en anden, og få forhandleren til at fjerne de skide mærker, inden du skriver slutseddel.

Det er selvfølgelig gas, men klager du nu, vil forhandleren kunne sige, at du har påført skaden - surt

• #5   26. feb 2007 Har brugt petrolium....det er ca det samme som lampeolie, gik også fint med de andre mærker men den på kædeskærmen vaar næsten umulig at få af og nu er den hvid, der hvor mærket sad.....Så nu skal jeg til at bruge penge på en ny kædeskærm fordi de idioter ikke kan tænke lidt logisk....og ja jeg er pissed....

• #6   26. feb 2007 hvis du har fået alt limet af og den har en misfarvning som om den er blevet lysere pågrund af det du har renset det med, eller fordi du har brugt noget knofedt på det, så tag noget olie af en slags (fsk cykel olie) og smør hele skærmen ind så ser den fin og ny ud igen, det har jeg altid gjort med alt det plastik jeg har ejet igennem tiderne:) men ved ikke om det er det der er dit problem?

• #7   26. feb 2007 Tak for rådet kimmi men det har jeg prøvet...hjælper ikke smiley

• #8   26. feb 2007 Oplevede det samme med en vens GSX-F mærkater på bagenden af cyklen...

Havde læst de gode råd herinde i forvejen, men trods alle de gode råd blev afprøvet, var der bare ikke noget at gøre. Der er intet der opløser det skod lim Suzuki bruger på (nogle af) deres klistermærker. J det er dem med ½ mm tyk lim bag på...

Varme og den yderste forsigtighed er svjv det eneste der dur på det lim, men det er stadig næsten umuligt at få af uden at ødelægge noget, da limen bliver blød sådan ca samtidig med at plasticen smelter...

• #9   26. feb 2007 Køb en hugger. Koster en 17-1800 kr.. Du ka få den i mange forskellige farver og den er meget pænere end standard kædeskærmen. Og den tar også alt svineriet fra baghjulet.

/Simon

• #10   26. feb 2007 Tak for svarene, nu har jeg oprettet en annonce, så hvis der er nogle der har en orginal kædeskærm er jeg interesseret....
    p.s. Jeg er nu ikke så vil med de hugger til svéren simon...

• #11   26. feb 2007 Så vidt jeg husker er kædeskærmen lavet af sort kunststof??

Hvis ja, så er her alle tiders quick an dirty - trick. Tag den af og gør den helt ren sæbe, vand sprit!

Når den er rigtig godt tør, så giv den et godt lag sort skosværte, og blank den af med ewn klud. Gentag en gang eller to - BINGO!

• #12   26. feb 2007 Søren.. skulle der sidde en klistermærke på den nye skærm ??.. så kommer du bare med den, som jeg sagde til dig sidst har jeg stadig noget der kan fjerne de klistermærker, noget fra 3M

• #13   27. feb 2007 Søren Sandberg

Hvad hedder det fra 3M præcist? og hvor ahr du købt det...og bruger du stadig varme mens du prøver?

MVH Chris

Kommentér på:
Forbandet idioter af producenter

Annonce